Ini Wilayah Hijau: Rasa nak MUNTAH, adakah???


21 December 2010

Rasa nak MUNTAH, adakah???

 

 

ahahaha,

jangan tertipuuu yer…perasaan ini semua adalah dek kerana AKAR SERBANIKA NONA ROGAY….

 

 

sebenarnya diri sendiri gatal, nak mencuba la…duk tengok sorang akak kat opis hany sokmo gune. almaklom ler, herba herba ni kan bagush untuk kesihatan kan…

 

 

sekali cuba…

perghhhh rasa macam….aiyarkkkk…pastuh akak tuh bebel, ko dalam pantang, ha macam2 lagik kena minum…ko tak rasa lagik…akak dah imun sbb anak dah 3….

 

 

ni pun seb baek campur ngan madu…kalu dok…eiiiii

 

 

211220104210

 

211220104211

 

211220104212

 

 

korang pernah cuba???

 

 

**smpai la nih rasa geli tekak, eiiiii….**

Komen
5 Komen

5 comments:

Norhafiza said...

no tak penah cuba nonarogay ni tp kawan suh sll cuba..elok katanya..hehe almaklumle ongkosnye tu yg buat pk 2-3x hihi..skang no minum nenas batu je hany..

klo sebut ako kayu hany xde yang manis2 hahaha..pahit, kelat, payau entah pebende la gi la rasanya..tp yang penting khasiat tu..tutup idong minum!...jangan tersombo udah le2 hihihi...

ardinihumaira said...

best tak tu kak... madu2 ni bagus :)

E.d.Y said...

huhu...ingatkan ada isi

munna said...

kak munna masa pantang dua-dua anak dulu minum air set dari nona roguy ni..

Ena said...

hehe..

tak pe.. mudah2an kan.. :D

ena pernah juga minum madu naqia tu.. tapi dah lama kehabisan stok.. yg ada hanya madu khaula.. :D