Ini Wilayah Hijau: Waaa…beshnyer, ada bilik sendirik….


15 December 2010

Waaa…beshnyer, ada bilik sendirik….




081220104120



081220104119 


see,
bilik pemandu ok…ni tak tahula, kalau Executive, yang kanan kanan tuh, camner gaya besor bilik nye tuh kan….


**seronok ada bilik sendiri, bleh solat, makan, tertido dalam bilik tuh kan…waa beshhh ;)**
Komen
11 Komen

11 comments:

Hanis MY said...

betul tu hana pun shuke, hany ada bilik sendiri tak kat opis?

@juera said...

x ske ada blik sndiri..mmg la privacy tp x seronok..sorg2 je rse..i ske duk rmai2, bleh thu mcm crite..hehe

Norhafiza said...

waaah..ni dh kira hebat de bilik sendiri..eksekutif pon xde bilik cuma kosi je beso dr org len kui kui kui...

mzhany said...

@hana, heheh xde la hana, hany duk dalam billik beso macam dorm tuh...ramai2....tp ade partition sendirik jer ;)


@jue, hehehe betol tuh, depend pada org kan....


@no, ha tau xper...kan no, bilik vip kalu cenggini gaya mesti lagik bosar....

Ena said...

:D

munna said...

lagi suka duduk ramai2 senang nak kepoh2

mzhany said...

@ena, ;)


@munna, hohoho tu ler duk reramai bleh kepoh2, tapi time ngantok sronok jer duk sensorg nih...

ardinihumaira said...

fuhh... bestnye ado bilik gni :D

mzhany said...

tu la dni, besh kan...

MAMA AIZARA said...

best klu waktu lunch leh tutup pintu tido..

tp bilik pemandu gomen tempatkan semua pemandu kementerian, berpuluh2 orang dalam tu...

azi tunggu naik pangkat dulu baru leh merasa ada bilik sendiri..huhuhu..

mzhany said...

ooo ye ke azie?heheh amponnn tak tahu, ni pon amek gmbr dr luar...tak brani nak bukak pintu tuh ;)


xpe azie, nnti2 InsyaALLAH naek pangkat....ameen...fuhhh sronok kan ada bilik sendirik...