Ini Wilayah Hijau: Nyet Nyet


29 December 2010

Nyet Nyet

hehehe,

hari ni kite tengok makanan yang bernama NYET NYET

 

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

 

281220104283 Inilah dia NYET NYET….

 

 

ahahaha…

sebenarnya tak tahu la apa nama betol ini jajan daaa…semalam hafilah ada bawak jajan ni….maka kami semua pun bukak la untuk kerjakan ini jajan….

 

 

sekali duk sibuk orang nak jajan ni, tapi duk cakap, bagi tu…bagi ni…hany paskan tu yang bawak…sudahnya hany cakaplaaa…NYET NYET….orang ni mintak, hany sebut NYET NYET, orang tu mintak hany sebut lagi NYET NYET….sudahnya panggila NYET NYET.

 

 

kenapa NYET NYET?

sebab…kan jajan ni bila picit dia macam lembut, dan macam kenyal…so masa picit tu…imagine la ada bunyik NYET NYET….maka dapat la nama NYET NYET nih….amacam ok tak???

 

 

**sebenarnye apa nama ini jajan eh?**

Komen
9 Komen

9 comments:

LyNn HaMzAh said...

anak lynn suka makan nyet nyet nie...erm, x pasti la plak apa nama sebenar dia...

noor said...

hahahaha...nama baru
leh guna nih tuk aiman

Ena said...

wahhhh... nama baru nampaknyer..

ingatkan p ziarah nyet2 yg bergayut tu sbb ksrg ramai gak blogger p ziarah nyet2.. ngeee

Norhafiza said...

hahahaha..nyet nyet pun nyet nyet lah..anak2 No suka makan nih..entah la taktau gak nama sebenar dia..dorang panggil 'candy' je..

apak cikidong said...

ada lagi mende yang nyet nyettttt....... haaaa...... :D

kakngah said...

xtau la apa mana sintifik dia... tp suka gak.. chewy gitu....

Nafisa81 said...

luculah hany ni...nyet nyet eh..panggil jelly jer..

mzhany said...

@kaklynn, hehehe betol budak2 suke benor mkn kan


@noor...heheh boleh gune nyet nyet, comel je sebutan nye kan


@ena, hehehe tp selalunya nyet nyet adalah panggilan utk monyet kan hehehe


@no, huhu panggil nyet nyet la no, somey sket bunyik dia


@apak, ahahah apak memang...kelain la tuh fikir tuh


@kakngah...ahahaha budak suke kite yg dewasa ni pun suke....


@nafisa, ha selalu org panggil jelly kan...

ardinihumaira said...

hehe.. nyet2 cedap