Ini Wilayah Hijau: Sekarang dah takde setem 50sen eh???


16 December 2010

Sekarang dah takde setem 50sen eh???

 

 

 

hari Selasa,

hany ke pos opis sebab nak poskan barang pada seseorang yang nak sampel dari hany. so hany nak beli la setem 50sen, sebab org tu kat shah alam jer….

 

 

“setem 50sen 1”

 

 

“sekarang 60sen je yang ada, 50sen dah xder”

 

 

hany macam…umm, okaylah amek je laaa….malas nak fikir panjang kan…nak cepat lak tuh.

 

 

141220104161

 

betol eh sekarang dah xde setem 50sen dikeluarkan????

 

 

**lame benor tak pos menggunakan setem, selalu pos laju jer**

Komen
8 Komen

8 comments:

ardinihumaira said...

dni selalu beli setem tapi tak pasan lak tak ada 50sen sebab beli 60sen je :D

Fiza Amran said...

erkkkk.... mcm kenal jer alamat tue.. hehhee

Cik SHiNJU said...

Salam...

Sib baik baca n3 nih..
Kalau tdk sok2 p pos opis malu jek kalau mintak setem 20 sen @ 50sen..huhuh...Lama x pos surat...Biasa guna pos ekspress jek..

rATu kEBaYA said...

dah lama mulanya stem rm 0.60 ni.. tapi kita jarang guna tu yg x perasan..

Hanis MY said...

Haa yer ker? terkejutttsss

~♥ iella ♥~ said...

tak tau la lak...rasa cm baru ja dpt surat berstem kan 30sen, tp 2 keping la..total : 60 sen.

Smpai pun surat tue..klu dah tak jual mai mana lak stem 30 sen.

Kan 30 sen cikit dr 50 sen..

http://fadthnwan.blogspot.com

mzhany said...

@dni, hehehe akak dulu selalu beli yang 50sen


@fiza, ahahah mesti la kenai...eh dh smpai belom?


@cikshinju, betol skrg dah jarang sgt pos surat kan...


@aishah, hehe betolg ak, slalu gune 30sen punyer jer


@hana, umm xsure sgt la hana...


@iella, umm maksud akak setem 50sen sekeping yang bernilai 50sen. yg 30sen, 20sen tu ada...sebab org tu ckp xde dah yg 50sen, 60sen ada...
semalam anto brg mcm beso, mcm xmmpu je 30sen tuh huhu

Norhafiza said...

No pun lama dh xmen surat2 ni hehe..br2 ni ada dengo berita yg POS nak naikkan rege stem..masa dorang nk anto kad ry baru2 ni pun ada yg bising cz rege dh naik..