Ini Wilayah Hijau: Korang nak tengok Sperma tak???


02 December 2010

Korang nak tengok Sperma tak???




ahahahaha…ini betol betol punyer…dulu dulu kan, cikgu sains sokmo bagitahu sperma tuh camner kan….ada kepala pastu ngan ekor kan…kalau nak disamakna adalah sama dengan ikan berudu kan kan kan!ke ada yang tak tahu ikan berudu macam mana….


tapi,
meh kite tengok sperma yang betol betol….


337643 Magnified seed: Perhaps not as surprising as some of the photos, this microscopic shot is of human sperm


hohohoho…nampak tak…?


**adakah korang terbayang sperma seperti ini?**
Komen
12 Komen

12 comments:

mizz sue said...

ANDA DITAG
BERSEMPENA GENAP 2 BULAN USIA BLOG KINA & PUDIN
KINA MENGADAKAN CONTEST KESAYANGANKU

http://suhaidasupalio.blogspot.com/2010/12/contest-kesayanganku.html

munna said...

dari dulu sampai sekarang mmg terbayangkan berudu tu je macamana rupa sperma.... gitu rupanya yg betul betul

ciKeju said...

erkk
@_@

syalinda johari said...

hahahhahahahaa.. entry bercorak sains..kekekekekke

mzhany said...

@sue, nnti yer sue...

@munna, ahaha itu le munna hany pun thau berudu tuh jer

@cikeju, ;)

@lina, ahahha aku bab sains nih dulu faile sket ;)

fazilzura said...

tu psl kalau nk subur makan taugeh ... rupe nye cm togeh kan ??

kella said...

haaaaaaaaaaaaa......................... itu dia......

kakngah said...

kalau dlm buku teks pun.. gambarajah sperma pn cam berudu gak..

mzhany said...

@zura, owh mcm tu ker, xtahu lak psl taugeh ni...


@kella...hehehhe


@kakngah, betol betol, yg tahu mcm roper berudu je kan...

~aSFaLiZa~ said...

adam dulu rupanya mcm ni la

ardinihumaira said...

hohoooOOo! tauge.. jum p makan :D

mzhany said...

ahahaha as, bukan adam jer...huhuhu soot mu nih...

@dni, hehehe akak xsoka tauge...erkk dok leh masuk ar...nok make tuh....