Ini Wilayah Hijau: Doakan yer…


15 December 2010

Doakan yer…

Di pagi rabu bersamaan 9Muharram nih…entri dimulakan dengan pertolongan dari anda…


marilah sama sama doakan untuk MZ yer…hehehehe semoga berjaya dalam interview dia pagi nih….ameen…


semoga berjaya diterima bekerja dengan ** yer…ameen…


sila doa sama sama, ramai ramai yang meng ameen kan…INSYAALLAH….makbul ;)


**doa kan yer kawan kawan**
Komen
7 Komen

7 comments:

RedBerry said...

MZ all the best, bro.. buat yg terbaeekk :D

Norhafiza said...

No doakan agar MZ lulus interbiu tu ya..semoga MZ leh jawab ngan tenang soklan yg deme tanya tu nanti..amin...

nani said...

wa..dah xnak keje sama bank *** ke? hehe mesti lg masyuk keje baru ni kan..
gud luck jukiezzz.. ;p

Izzatul Iman said...

Semoga Mr MZ berjaya dalam interviewnya dan mendpat pekerjaan tersebut... amin...

saya pun baru je g interview isnin lepas...huhu...

ardinihumaira said...

semoga berjaya!:D

MZ said...

nani, bank *** xbesh. bank rimau besh x? ade post IT kasi tau. aku pon nk mengaum gak :p

nani said...

ade weh...
emel aku utk mengetahui lebih lanjut..
Niza UiTM pun bakal menjadi warga bank rimau tahun depan.. ;p