Ini Wilayah Hijau: Iklan TOP


27 December 2010

Iklan TOP

korang ada perasan tak Iklan TOP.alaaa yang ada pasal Halimah Jongang tuh…

 

 

macam ni ayat dia.(lebih kurang laaa)

 

 

“Kenapa kak Halimah tidak menghiraukan abang ali”

 

 

“Mungkin pakaianya comot, maka keikhlasan hati pun tidak kelihatan…”

 

 

berdekah dekah MZ ngan hany ketawa….

 

 

ahahhaa,

sengal betol laaa….tapi dek suara dan ayat tuh sangat comel…maka bunyi nya pun macam besh je didengar. ater kata iklan TOP kan, TOP kan sabun pencuci, maka kena la kaitkan dengan pakaian…

Komen
8 Komen

8 comments:

noor said...

btl2 nor pon xthn dgr iklan tuh...
sbn bsh...

LyNn HaMzAh said...

x perasan la iklan yang mana satu...huhuhu...

Hanis MY said...

hahaha lawak la best2...

munna said...

iklan kat radio ke hany.... tak pernah dengar pun lagi

Norhafiza said...

errr..no pun xpenah dengar gak..sebab klo iklan je mst Abg tuko chanel lain hehe..

ardinihumaira said...

nak kena dengar gak ni :D

mzhany said...

@noor, hehhe hany pun br je dgr semlm..


@kaklynn, erkk iklan top kaklynn, tp dia ada tayangkan cite halimah jongang


@hana, itu ler lawak ayat dia, tp betol ape dia ckp tuh


@munna, iklan kt tv munna


@no, alaa mmg la xprnah dgr sbb sokmo tukar tukar


@dni, heheh cube dgr nnti eh

azzey said...

mzhany: perasan gak ngan iklan tu...kelakor gak bila fikir2 balik....:)