السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ
Pertama kali tengok tudung Nur Kasih. hehehe almaklom ler jakun kan. eh memang betul pun, tak pernah tengok dan kurang amek tahu;). sebabnya tudung pesen ni selalu nya bersaiz kecik. kalau dah bersaiz kecik, harusla “SIRIM” hany tak luluskan untuk digunakan.
Jalan jalan kat giant, alaa kan banyak kedai dalam bangunan tu kan. selalunya kitorang masuk kedai ni, saja je tengok tudung. tu pun sekilas pandang jer. sekali terpandang la tudung ni…terus la suruh Marlia ni cuba. dia ni kecik, so senang la nak try tudung ni, semua masuk dgn dia kan.
huhuhu, komersial sikit nama Nur Kasih kan. hehehe. tapi pada hany memang tak boleh pakai la sebab selalu nya yang berpesen pesen macam ni selalunya saiz kecik. so reject!!!!
owh, harganya RM70. amacam?
