Ini Wilayah Hijau: Nur Kasih the Tudung


14 July 2011

Nur Kasih the Tudung

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ

Pertama kali tengok tudung Nur Kasih. hehehe almaklom ler jakun kan. eh memang betul pun, tak pernah tengok dan kurang amek tahu;). sebabnya tudung pesen ni selalu nya bersaiz kecik. kalau dah bersaiz kecik, harusla “SIRIM” hany tak luluskan untuk digunakan.

Jalan jalan kat giant, alaa kan banyak kedai dalam bangunan tu kan. selalunya kitorang masuk kedai ni, saja je tengok tudung. tu pun sekilas pandang jer. sekali terpandang la tudung ni…terus la suruh Marlia ni cuba. dia ni kecik, so senang la nak try tudung ni, semua masuk dgn dia kan.


120720115972 dah cuba tu baru la perasan tag yang di letak. ha ngko dah standard ariani dah, main letak tag besi gituh.


120720115970 ada yang panggil tudung yuna kan, sebab dia punya yang atas kepala tu tak di jahit sekali…


120720115971 boleh ke belakangkan kalau taknak letak atas kepala tuh, dah nampak mcm hooded kan…

huhuhu, komersial sikit nama Nur Kasih kan. hehehe. tapi pada hany memang tak boleh pakai la sebab selalu nya yang berpesen pesen macam ni selalunya saiz kecik. so reject!!!!

owh, harganya RM70. amacam?
Komen
5 Komen

5 comments:

Siti Hajar Masri said...

mahalnya..tp x lm lg mesti harga jatuh..

fazilzura said...

makkk aiii cm tudung pearl haya je gherga nye..

fiezah91 said...

macam2 nama tudung dah sekali dengan pesen. hehe

Hanis MY said...

mahalnyaa tak sanggup nak beli huhu...

mzhany said...

@hajar
a'ah mahal kan. yg jenis kain denim ni mesti mahal jer hany tengok...


@zura
ahaha, betul betul pearl haya rege dia standard ni la kan...


@fiezah
sekarang ni mmg mcm2 pesen kan. ntah nanti yg mcm mana la yg keluar lagi kan.


@hana
huhu betul tu hana. erkk tercekik tgk harga;)