Ini Wilayah Hijau: ANNISSA lagi


06 July 2011

ANNISSA lagi

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ

Last yang hany cerita kan, SARA dan KAMAL ada pergi jumpa mereka berempat ni kan, ha SARA ni sebenarnya ada penyakit barah, dia tinggalkan kawan kawan dia sebab taknak kawan kawan dia terasa akan kehilangan dia sekiranya dia meninggal dunia nanti.

Sekarang ni, semua orang tahu dah tahu yang FARID dah kahwin dengan BALQIS. cuma ANNA jer yang tak tahu dia bermadu dengan BALQIS. siootttt sedih weih. KAMAL tahu, SHILA, SARA pun dah tahu. tapi semua orang tak sampai hanti nak pecahkan rahsia. mungkin kesian dengan ANNA kot. eiiiii bila lah nak kantoi ni kan.

tapi, yang beshnya, KAMAL pukul FARID sebab geram dan bengang FARID kahwin dengan BALQIS. kan KAMAL dulu couple dengan BALQIS. tapi tu lah, semua pegang janji tak kan bagi tahu ANNA.

FARID yang kena pukul tuh, balik rumah bagitahu dengan ANNA dia kena rompak…ceittt penipu plak kan. tapi yer lah orang yang berbini lebih dari satu ni memang mulut manissss wooo. akal mesti panjang..erkkk

okay, malamnya BALQIS sakit perot. dia hantar la mesej pada suaminya FARID kan, tengah tengah malam FARID keluar la memecut. yer lah yang BALQIS tu kan tengah sarat, lepas tu sorang sorang pulak kat rumah. dan tetttt ANNA tersedar dari tidur, dan nampak FARID keluar….hoho…

Tapiiiii, ada jer lah alasan kan. boleh pulak dia percaya kan. hurmmm emo ok emo tengok citer nih.

si ANNA sound FARID, “BALQIS tu isteri orang, jangan layan macam isteri sendiri pulak” demmm.

si SHILA plak boleh tanya ANNA, “cuba bayangkan kalau BALQIS tu jadi madu ko, apa perasaan ko” hwawawawa gilerrr ok.

okay, hampir kantoi dah ni. wohooo suker suker. ANNA ajak SHILA pergi tengok BALQIS kat rumah. dannnn masa ni FARID tengah ada dengan BALQIS, tengah urut urut lagi. SHILA ni, dah nampak kereta FARID, tapiiii…SHILA boleh senyum…


to be continue…



ANNA : Fiza Elite
SARA : Aida Aris
BALQIS : Rozita Che Wan
SHILA : Faradhiya
FARID : Zamarul Hisyam
KAMAL : Eizlan Yusuf
Komen
9 Komen

9 comments:

Diyana said...

huhu..meluat kan rozita che wan dlm citer ni..:|

Siti Hajar Masri said...

sy pun layan citer ni..x sabar nk tunggu malam ni..;p

Azi said...

DH SKIP SKIP TGH CITER NI..NGANTUK NK TUNGGU..

dayakhs said...

arghhh..tensen aku semlm..dh feeling2 kunun2 rahsia nk terbongkar..skali tu to be continue...pasrah..mlm ni tunggu lagi..yeay!

SYANI said...

Tak sabar nak tunggu saat Farid akan terkantoi dengan Anna. Asyik terlepas je.. Yang si Anna lak bengong pecaya 100% cakap laki dia tu.. emo ni!!

apak cikidong said...

i like! :D

wida said...

episof mlm ni hrp2 farid & balkis tu kantoi..hehe

mzhany said...

@diyana
hihi geram owh dgn dia dan farid huhu


@hajar
a'ah kan hajar, tak sabar jugak...tpai hany mesti berebut dgn MZ sbb mlm ni ada bola lak


@azi
hihi meh sini meh, azi baca sinopsis hany buat yer ;)


@dayak
ahahaa emo kan beb...ahahaa sabau tunggu malam ni weh


@syani
ha betol syani, sgt tak sabar, asyik terlepas jer...


@apak
aahha apak mmg la suke...


@wida
ye wida harap2 kantoi ler...huhuuh

cippzzySHMR said...

Hany..

I pn follow cite ni.sukenye tgk rozita dlm cite nih. cun!

farid nih pengecut a kan. ms kantoi ngn shila tu beriye pretend. xsuka laaaa. penipu btul!