Ini Wilayah Hijau: Pleaseeee, nak tambah koleksi FM hany nih


02 July 2011

Pleaseeee, nak tambah koleksi FM hany nih

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ

Hany ni memang suka kumpul FM, last hany beli masa balik Ganu 2minggu lepas, lepas tu kalau ada membe pergi oversea kan, ahahahaha cepat cepat hany pesan suruh beli kan FM nih. yer lah kan, nak harapkan hany pergi tuh, erkkk ntah bila la kan. tapi, mana tahu rezeki daku kan kan kan. hany teringin nak pergi JEPUN. beshnya…sebab sejuk;)

Dan, kali ni…ada pulak orang buat GA nak bagi FM nih. Maka jangan di lepaskan peluang ini yer. DAYDECK lah orang nya yang bermurah hati tuh. Jom terjah DAYDECK jom. mana tahu korang pun bertuah kan.

 

 [ DAYDECK ]

Komen
4 Komen

4 comments:

daydeck86 said...

tq sudi joint ga dari saya

Miss Mirror said...

Good luck Hany. ;)

MM ni dah tak boleh kumpul FM, entah dah berapa byk dah MM punya FM yg dah pecah/dipecahkan oleh insan2 di rumah ini dlm keadaan sedar atau separuh sedar. :D

FM = fridge magnet kan? MM main agak je ni.. hehe.

wida said...

good luck hany:)

Ena said...

FM ena juga tak bertambah.. huhu