Ini Wilayah Hijau: STUART


06 July 2011

STUART

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ

Hany : “ dok tahu nok beli daner la b”
MZ : “ laaa beli jer lah kat GUARDIAN, mesti ada”
Hany : “ada ker  kat GUARDIAN “
MZ : “ dok pun beli la se tempat lagi tu, nama mende tah, STUART STUART tuh”


Hany pun diam, pastu tiba tiba dapat tangkap apa yang MZ nak cakap sebenarnya. dah terbayang ni, pasuth hany pun gelak laaa…MZ lak duk ulang, nama mende tah STUART kan, STUART…tu ke mende nama dia.

Sambil gelak sambil hany tanya lagi:


Hany : “hok warna ija tu ker “
MZ : “ ho yer lah hok ija tuh”
Hany : “bukan stuart, WATSON laaaa”
MZ : “ ha WATSON laaa…STUART pulak”
Hany : “ bak per B kata STUART?”
MZ : “duk ingat ke S jer, hok lain tak ingat…”


watsons-logo



sepanjang perbualan hany ni, memang hany gelak sungguh sungguh laaa…ada ke WATSON di panggilnya STUART.adeihhhh jauh benar bunyi nya ha…haishhh…


Komen
13 Komen

13 comments:

wida said...

jauh bebenor stuart dgn watsons tu..hehe

fazilzura said...

wakakak , aduyai .. nye le jauh bunyi nye

apak cikidong said...

STUART LITTLE! aakaakakakakak!

Diyana said...

hehe baru nak kate,stuart little adala..LOL

mzhany said...

@wida
a'ah wida jauh bebenor kan haishhh


@zura
tu ler zura, selalu org tersalah sbb bunyi nya ala ala je kan...


@apak
hehehe suke gak stuart little tuh comey


@diyana
ahahaa mesti kita igt stuart little je kan

Ena said...

Ekekekekekeke...

ena pun gelak ni..

huby ena pun bitu.. main sebut jekk.. padahal jaunh benor peginya..

Lady D'yot said...

hahaa..klaka!

Norhafiza said...

hahahhaha jauh panggang dari api la MZ hahaha..tp kan abgLan pun sll gak susah nk sebut watsons tu dlu..entah pebende ntah dia sebut haha..gelak pecah perut No dibuatnye..

Azi said...

tak de kena mengena langsung bunyinya...mz ni sesuka dia je

mzhany said...

@ena
ha kan ena kan, lelaki main taram jer, apa benda tah


@ladyD
hehe yang mendengar ni mmg pecah perut gelak


@no
ha no pun ada pengalaman dgn husband no eh. hohoho kelakor kan.kalu dekat2 tu xpe lah jugak ni...jauh bebenor


@azi
itu ler azi suka suka dia je. kita ni terpaksa la fhm kan, kena jadi dictionary la pulak...

syalinda johari said...

hahahahaa..watson=stuart.. kakakakaa.. taktau nak kata apa dh kat Zuki, hahaha..lawak betoi laaaa

mzhany said...

hang tau, aku punyer gelak kan...haishhh bergegar rumah tuh...dah la kau spesis gelak kuat, dia bleh buat lawak mlm2....sabo jer lah...

syalinda johari said...

aku ingatkan stuart little kartun tu ka yg dimaksudkan..rupa2nya watson.. terkeluaq ayer mata aku gelak. nnt kalo p watson saheh teringat crita neh..hahahahahhaaa..aritu bau body shampoo tak matang.. hahahaha..lawak sungguh