Ini Wilayah Hijau: Lagi beberapa hari…


27 July 2011

Lagi beberapa hari…

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ


Bila log in FB, nampak mesej ni…

7-25-2011 12-43-39 PM


eh eh eh,
pastu kecoh tanya MZ, eh camne FB ni tahu anniversary kite eh? cam ne eh camne eh. ahaha cek punya cek, dah ko define tarikh kat situ, memang la dia ada popup, sengal.


Untuk anniversary ke2 ni, langsung tiada plan nak sambut bagai kan, nak pergi mana mana pun memang tak plan la. tak pe lah. lagipun Isnin dah puasa kan, tak per lah. kita duduk dalam rumah, kita sambut dalam gelap b eh…


**hurmmm, merenung nasib**
Komen
7 Komen

7 comments:

fiezaradzi said...

insyaallah hany, lau de rezeki tu, de lah.. bykkan usaha dan doa selamat hari ulangtahun in advance.. hehe.. lgi panjang jodoh selamanya.. ameen..31 julai cuti, leh la ber2-2 sepenuh hari..

wida said...

wat anni solat terawih sama2 ek...hehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

enibeseri kakD raya kot...31hb ogos..lg best semua sambut....hehehhehe

fazurybeuteq said...

wah2.. nk sambut dlm 'gelap' heheheheh tetiba ku tersenyum sdiri ...

mzhany said...

@fieza
ameen. terima kasih fiza


@wida
a'ah betul, pasti malam tu akan terawih.


@kakd
waaa seronok nya masa raya anni kakd


@fazury
ahaha syhhhh hihihi

littlehumblelynn said...

hany

smg Allah memberikan rezeki zuriat utk hany & hubby sempena ramadhan yg mulia ni..

insyaallah..berkat ramadhan..

apapun slmt anniversary in advance dr kak lin ok.

Diela Zaimi said...

happy anniversary hany... ;)

insyaallah sama2 kita berusaha & berdoa ye hany...semoga bulan ramadhan ni memberi keberkatan buat kita...aminnn...

p/s : hany, apa nick fb hany ye? nak add la... ;)