Ini Wilayah Hijau: ANNISSA…di mana di mana…


20 July 2011

ANNISSA…di mana di mana…

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ

SHILA menemani ANNA balik ke rumah. hurmmm pastinya ANNA sangar sedih sebabnya, kan FARID dah tak ada. so mesti dia akan teringatkan FARID memanjang, yer lah dalam rumah tu hanya ada ANNA dan FARID je kan. mana tak sedih weh. silap silap meroyan ok. SHILA ada menemani ANNA di rumah.

SHILA menghalang ANNA daripada pergi ofis, konon nya kena berkabung la ape lah…haishh padahal dia taknak ANNA kembali ke opis, dia kan tengah bolot jawatan CEO kan…macam macam alasan yang dia bagi supaya ANNA tak pergi opis.

Owhhh, HAIKAL nama anak BALQIS+FARID. ANNA dah bawak HAIKAL balik rumah, siap dah sediakan bilik dah. eh bilik HAIKAL warna HIJAU tau. huhuhu. ANNA siap amik hormon untuk keluarkan susu, sebab dia nak susu kan HAIKAL. hurmm takpe lah itupun anak tiri dia jugak kan…

ANNA dah dapat kekuatan dengan hadirnya HAIKAL dalam hidup dia. yer lah darah daging dia kan…ANNA jugak dah kembali ke ofis, ahaha padan muka SHILA, gatal konon berangan nak duduk tempat CEO. huhuhu…

Rasanya minggu ni jugak ANNA dapat tahu yang FARID dan BALQIS dah kawin. tapiii tak besh la sebab FARID dah tak de, tak dramatik laaa…hohoho

ANNA : Fiza Elite
SARA : Aida Aris
BALQIS : Rozita Che Wan
SHILA : Faradhiya
FARID : Zamarul Hisyam
KAMAL : Eizlan Yusuf
ZAIRI : Zain Saidin
Komen
0 Komen

No comments: