Ini Wilayah Hijau: Sudu Kanak Kanak #2


27 July 2011

Sudu Kanak Kanak #2

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ

Owhhh, ada part 2 ok. hihihi setelah sudu kanak kanak ini, MZ jumpa lagi sudu kanak kanak, siap tanya kat hany lagi…


“ha, ni sudu kanak kanak ni, taknak beli ker?”

“buat ape nak beli lagi, kan dah ada”

“mana la tahu, ni sudu kanak kanak ni besar sikit dari sudu kanak kanak kat rumah tu”

“kalau hijau buleh gak, ni tak hijau, takmboh la”



230720116062 sudu kanak kanak katanya…


**buat biskut raya jom**
Komen
4 Komen

4 comments:

fieza said...

sudu kanak2 ek.. hehe.. yg besar tu bukan sudu kanak2 dah, sudu mak kanak2 tu.. nak buat kueh ek? leh la pos kt fiza sikit...

Fiza Amran said...

jom la buat kuih tunjuk... ikhikhik jgn marah hany...

nik said...

buat biskut raya? yeah!!..nik pun ada nawaitu nak buat sendiri, kalu larat la di bulan puasa..haha..

littlehumblelynn said...

Hehehe ;-)

nk wat kuih jugak,budget sikit kan.