Ini Wilayah Hijau: Bila MZ gantung tudung…haishhh *__*


05 July 2011

Bila MZ gantung tudung…haishhh *__*

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ
Hany mintak la MZ pasang penyangkut kat bawah ni, untuk hany sangkut tudung kat bahagian bawah. Yer lah in case nak keluar angkat baju ker, amek surat ker…tak perlu lah nak menapak naik atas semata mata nak pakai tudung. (hahaha rasakan ko nak sangat umah bertingkat tingkat kan).

Hany tak sedar bila MZ pasang penyangkut tu. tahu tahu dah siap. MZ tak cakap pun. tapi hany sedar bila hany nak naik tingkat atas, tiba tiba terpandang tudung hany, MZ tolong sangkut kat penyangkut yang baru di pasang.

Tersengeh sorang sorang hany tengok.

030720115947 nampak camne gaya nya MZ gantung?

030720115948 bahagian awning yang di sangkutnya…

Terus hany panggil MZ, nak betulkan keadaan. ahaha kejams. bukannya apa, kang semua tudung di gantungnya macam ni, haishhh rosak la awning nyer…uuuuu.


“B, tudung ni bukannya macam ni gantung nya, tapi macam ni ha…gantung yang bahagian bawah dagu ni kat paku ker penyangkut. nanti rosak la awningnya”


“ooo…” sambil menaiki tangga menuju ke atas…



** lelaki kan, huhu xper lah boleh diterima**
Komen
8 Komen

8 comments:

Lelord said...

ekekekkee haru btul

apak cikidong said...

yelah lelaki tak pakai tudung... tdung lelaki lain skit.. ekekkeek

munna said...

nasib baik perasan ye hany...

wida said...

org lelaki mmg x reti kn..bg diaorg ni benda remeh jer.

tp nnti kita asyik beli tudung jer..bising pulak, hehe

fazilzura said...

heheh biasak le tu ..

syalinda johari said...

kakakakaka...sempoi ja Zuki sangkut tudung hang.

rATu kEBaYA said...

hany.. gitulah org lelaki mana dia kesahkan.. yang penting keje settle.

Norhafiza said...

hahahhaha bahang rambang je MZ nih,,