Ini Wilayah Hijau: Sapa tengok ANNISSA semalam, sure sedih menyelubungi kan…


15 July 2011

Sapa tengok ANNISSA semalam, sure sedih menyelubungi kan…

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ

Hany layan sambil makan MANGGIS, fuhh sedap siot manggis semalam, RM5 banyakkkk. Korang nak tahu tak, semalam kan…

1) FARID dah meninggal dunia akibat di langgar


2) BALQIS koma, KRITIKAL gituh, still tak sedarkan diri


3) Alhamdulillah, ANAK BALQIS+FARID selamat…


4) ANNA pulak dah macam orang tak betul, gileee ngko, suami mati…


5) SARA balik untuk tengokkan kawan kawan dia


6) SHILA, masih di ekori ZAIRI dan dalam masa yang sama dah amek post CEO kat syarikat dia…waaa ingatkan dah insaf…


Untuk lebih feel, sila pergi TONTON.


ANNA : Fiza Elite
SARA : Aida Aris
BALQIS : Rozita Che Wan
SHILA : Faradhiya
FARID : Zamarul Hisyam
KAMAL : Eizlan Yusuf
ZAIRI : Zain Saidin
Komen
8 Komen

8 comments:

pCL [p@kcikLie] said...

a'ah terjebak tengok bersama famili....bagus jln citenya.

mzhany said...

ha kan ciklie kan...huhhu terjebak jugak eh.tapi betol lain la jalan cerita cite annissa ni kan.

So Shy Lady said...

akak nih mmng jrg la dpt tngok tv coz anak2 yg conquer remote T_T

apak cikidong said...

don't like.. my watak sudah dimatikan.. tak adil!!! ahahah

aTy _faRed~ said...

waaahhhh.. dah jadi macam tu ek.. saye tak pernah ikut tapi sentiase tahu cerite... dak2 opis ni suker cerite.. tapi sejak2 sibuk sekarang..jarang dah nyembang..huhu dah tak tau cerite dah... tapi filling macam memang ikut ar cerite tuh..;p

IbuDhira said...

apsal farid matii..tak beshh ahhh..tp mmg sedih doo smlm...shila jugak yg tak insaf lg..

ch@ said...

asal kita tengok jam mesti dah pukul 11mlm. benci tau. kita selalu terrrtidur lepas masak. melajak-lajak. mmg tggu hany je la update.

mzhany said...

@kakD
hihihi, xpe la kakD kena lah mengalah dengan anak anak kan. hihihi


@apak
ahaha perahsan la apak ni...hishhh


@aty
hohoho oklah tu aty, ada gak pemberita bagitahu aty kan hihihi


@rin
ahaha tu la kan, gerammm jer. a'ah sedey weh...sebakkk hishhh


@cha
alaa cha, huhu xpe nak buat camne, cha kan tgh brbadan 2, mesti letih kan...