Ini Wilayah Hijau: Kalau Saya dapat RM300


01 July 2011

Kalau Saya dapat RM300

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ

Suker tak kalau ada orang nak bagi DUIT FREE? Giler tak suke kan. ahaha TAK SUKE kalau ada makna kan, tapi ni…memang betul betul ada orang nak bagi DUIT FREE tau. siapa dia yang nak bagi tu? SAFRA SHUKRY lah orang nya. ha cepat cepat jengah SAFRA SHUKRY ni kalau nak tahu macam mana nak dapat DUIT FREE nih.

INTBMcontest 


Kalau hany dapat duit dari SAFRA SHUKRY ni, apa hany nak buat? Sangat pasti buat hany, hany akan gunakan duit yang di perolehi ini meraikan Ulangtahun Perkahwinan hany dan MZ yang akan mencecah usia 2tahun…ameen, padan hujung Julai nanti. Hany nak gunakan duit ini untuk pergi BULAN MADU. Untuk pengetahuan SAFRA SHUKRY, dan kawan kawan hany dan MZ masih belum berbulan madu lagi tau. huhuhu dah nak masuk dua tahun, tapi masih belum bulan madu, sedih kan kan kan!

Ke mana hany nak pergi untuk berbulan madu nih? hany tak nak pergi jauh pun, hany teringin nak pergi Cameron Highland jer buat masa ni. sebabnya hany suka sejuk. Jadi rasanya cukup duit RM300 nak pergi Cameron Highland kan? cukup kan kan kan kan!

Semoga ulangtahun perkahwinan yang bakal berusia 2tahun nanti memberikan tuah buat mzhany dan seterusnya dapatlah kami ke Cameron Highland…InsyaALLAH, ameen….

Jom sama sama join jom {NO} {ZURA} {KELLA}


** nak g Cameron**
Komen
4 Komen

4 comments:

wida said...

eh betul ke blooger tu nak bg rm300 tu hany?

good luck yer..

mzhany said...

a'ah wida, jom lah join jugak...

Norhafiza said...

ok hany..tq inform ni ya..hr ni taks empat nak buat sebb kol2 kang org datang nak packing barang..harap2 sempat no buat nny..mmmmm sape takmboh pitih pree oooi hehe...

untuk hany semoga berjaya ya..

fazilzura said...

wahh bior tuiii