Ini Wilayah Hijau: Ni kategori ulat tiket kah?


28 July 2011

Ni kategori ulat tiket kah?

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ


MZ suruh search di mudah.my, search tiker bola malaysia vs singapore. sebab MZ cakap tadi masa kat opis, ada yang jual sehingga RM250 ok untuk 1tiket. gilosss ke haper. dan ini yang hany dapat bila search.


7-28-2011 8-52-31 PM


Ni paling mahal hany jumpa. RM100. huhu beli dengan harga RM30 kan. tapi kalau yang betul betul nak tu, rasanya sanggup beli weh. Tapi seriusly, memang tak boleh halang kan. dah orang tu berjaya dapatkan tiket, then dia nak jual…suka hati dia la nak jual berapa kan.hurmmm ni kategori ulat tiket ker???


**serius weh, berdiri bula roma kat lengan ni tengok bola, sebab jeritan penonton di stadium..huhu jom weh tengok bola jom…@801 astro arena or TV1**
Komen
0 Komen

No comments: