Ini Wilayah Hijau: Bantu membantu | bersyukur atas nikmatnya


07 July 2011

Bantu membantu | bersyukur atas nikmatnya

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ

Hany rasa semua orang dah maklum, dah tahu dah baca, dan ada yang dah share kat blog kan. tapi hany ni baru tahu, so hany pun nak share jugak la. orang kata tu bantu membantu kan. hany nak hulurkan bantuan pun yerlah belum tentu mampu, sikit sikit tu boleh la…

Jadi, tak salah kalau kita sesama kita saling membantu kan. ni adalah kisah NORMA tuh, hany rasa korang pasti dah baca kan. hurmmm sebak memang pasti la bila baca kan, semoga keluarga NORMA di beri kekuatan dalam menghadapi ujian dan dugaan ini…InsyaALLAh semoga dipermudahkan semua oleh NYA.

Jom sama sama membantu sekadar yang kita termampu….

Komen
2 Komen

2 comments:

Hanis MY said...

betul tu hany, sama2 kita bantu dan doakan untk norma, sedih sgt baca cerita dia...

fazilzura said...

ye betui , tau2