بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيم

قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿١﴾ اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿٢﴾ لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ ﴿٣﴾ وَلَمْ يَكُن لَّهُ كُفُوًا أَحَدٌ ﴿٤﴾

Sunday, December 14, 2014

Rumahku Syurgaku

• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •


Assalamualaikum,

Alhamdulillah...
Kami sekeluarga selamat sampai ke rumah kami petang tadi. Aamiin...

Hany stay kat kampung bermula Raya Haji sampai lah ke hari ni 50hari lepas bersalin. Seriussss lama sangat tinggalkan rumah. Rinduuuu rumah sendiri hehe ;)


Adra yang tidur jer sepanjang perjalanan. Terjaga merengek nak susu. Jeles tengok dia tidur je. Malam nanti kompom la berjaga je ni...dah seharian tidur kan. Hehe tapi budak 50hari ni tidur je lah kan...apa lagi dia nak buat kan. Masih xde main main lagi kan. Dah besar sikit kot baru start berjaga main main...

Lepas ni kena rjain hapdet. Dah lama sangat tak hapdet blog hijau ni ;)

5 comments:

Lady D'yot said...

sedap la adra tido..sejukkk je kena econ..hehe

ibudhira said...

bakal bam bam nihh..hehe..syok la balik rumah sendiri :)

Azi Azidah said...

bahagia nmpknya adra tido

Nurul Says said...

comel je nama dia Adra :)

fazilzura said...

Welcome homeeeeeeee

Followers