Showing posts with label Murtabak Diraja. Show all posts
Showing posts with label Murtabak Diraja. Show all posts

Friday, December 10, 2010

Murtabak Diraja @ D’Royal Murtabak




Di awal pagi jumaat yang mulia ini, mariiii kita mulakan entri dengan makanmakan…ahaa sape tak suker makan kan…dan semua orang perlu makan…


Murtabak Diraja atau D’Royal Murtabak, buatan MALAYSIA, HALAL lagik, ori dari KELANTAN yer.


091220104125

Tengok tuh, Resepi ASLI dari ISTANA ok!!! jangan mainmain yer. masa makan feeling jadi kerabat raja sebab makan resepi istana tau


091220104126 tu dia alamat dan phone number…


091220104123

091220104124

091220104130

091220104131ni pencecah dia, eh pencicah…


091220104133 
Sebijik adalah untuk hidangan 4orang yer….4orang, tapi hany makan ber2 dgn MZ. Kenyangnya….ahhhh sampai nak termuntah. hany beli yang ayam punyer…dia ada daging jugak. memang besor and tebal.


091220104134

091220104135

amacam? berminat? pergi kelantan ;)



**MZ cakap OK, hany plak beshhhh….;)**

~TQ Dear~

Followers