بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيم

قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿١﴾ اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿٢﴾ لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ ﴿٣﴾ وَلَمْ يَكُن لَّهُ كُفُوًا أَحَدٌ ﴿٤﴾

Friday, April 12, 2013

Si Hijau kembali…

• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •

Assalamualaikum,

Serius lama tak hapdet blog.busy okeh. banyak kerja. ahaha beriya bagitahu busy la konon kannn.

Last week, Isnin se awal jam 3pagi.pagi buta lagi ni, tetiba perut sakit Sakitttttt Sangat. Dari kul 3 menahan la sampai kul4.30, dia dah start rasa nak membuang dan rasa nak muntah. rasa jer tapi takde apa apa berlaku. Berpusing pusing,lambat cerah. Tak sampai hati kejutkan suami, sebab lena sangat tidurnya. Bila suami terjaga nak solat subuh,baru lah mengadu sakit perut….sakit perut…sakit perut…dengan nada sedih.

Dah solat semua,sms supervisor MC.Lepas tu sambung tidur.ahaha sebab perut dah lega sikit. sekali kul10pagi,datang balik sakit perut,muntah muntah Ber**…Ulang alik ke tandas jer lah kan. Suami kebetulan ada hal yang sangat urgent, so cakap takpe lah dia balik nanti baru pergi klinik. Dalam duk ulang alik ke tandas tu sempat lagi tidur seround. ahaha penatttt.

Dalam tengahari baru pergi klinik. Dah nama tengahari, memang panassss sangat. Cahaya yang terang+panas tu terus buatkan sakit kepala.haaaa dah bertambah,sakit perut+sakit kepala pulok. sampai klinik feberet, Dr.Aslan Bacho rehat pulok.hehe ater dah tengahari kan.

Pergi satu lagi klinik, lama giler menunggu.aaaa tensiii, dah jumpa doc pungpang pungpang…hamek kau 7ubat, semua kena makang 3kali sehari.termenung kejap tengok ubat.sedih sebab banyak ubat.ahaha sebab malas makang ubat.then masa bayar tu, klinik siap bagi air mineral dengan bihun goreng.

suami ajak pergi makan. serius memang tak lalu nak makan plus takut nak makan, takot nak muntah and berak berak lagi.tapi dek nak kena makang ubat ni, maka makan la jugak nasik. amek ikang sekor, nasik sesenduk. makan nya 3suap je, terus tak lalu. ahaha kalau la macam ni selalu boleh kuruih ni.tak yah susah susah diet ;)

2hari MC, rehat kat rumah.tidurrrr je.seriusly heaven giler ;)

7 comments:

Lady D'yot said...

take care kak

Chic Na said...

food poisoning ke? rehat cukup2 okeh. ;)

Solehah Shamsuddin said...

ciannya akak. take care n take rest ye :)

Cik Nur™ said...

sekarang dah sihat ke belum hany..?

Mrs Velentine said...

sekarang dah sihat ke belum ni?

Kella said...

hai hanny.. lama jugak la kita tak menyinggah ke sini kan... belog ke laut sudah.. hehe
semoga hanny sihat hendaknya ya..
jagai diri..

N.Aima K said...

alahai get well soon dear..bnykkan berehat!

Followers