Ini Wilayah Hijau: Keropok Seameq


04 August 2015

Keropok Seameq

• بِسْـــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Weekend baru ni, sedara hany ada datang. Sekali diorang bawak la ketopok segera ni. Serius, hany taktahu pun akan kewujudan keropok seameq ni. Bungkusan dia fancy ala ala twisties gitu. Biasa keropok segera kan sempoi je bungkusan, yang lutsinar nampak rupa kat dalam tu kan.

Ha inilah rupa dia...kelasss ko jah

Yang hany dapat perisa keju dan lada hitam. Rupanya ada perisa bawang, perisa bbq lagi. Waaaa serius i is terkejut dan bangga sebab dah ada yang komersial kan cara gini. Mesti ramai yang suka. Senang kan. Yang lada hitam siap ada sos, yang keju tak de pulok.

100% keluaran Terengganu yer

Ejaan seameq, haha nak glemer la tuuu, padahal sebenarnya nak letak SEMEK je kot ;)

Baguslah kan, nampak umppphhh la bungkusan macam ni dan dipelbagai kan dari segi perisa. Kalau nak info lanjut lagi sila lah ke web diorang http://maperow2013.wix.com/index

Semoga terus maju jaya yer semek !
Komen
0 Komen

No comments: