Ini Wilayah Hijau: Anok Dara Saya


14 October 2015

Anok Dara Saya

• بِسْـــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

1 Muharram,
Kalu zaman sekolah dulu, mesti ada pertandingan nasyid, lagu wajib lagu maal hijrah ni lah. Haha hany dulu pun join pertandingan nasyid ni. Kikiki...

Alhamdulillah,
Ikut kalendar Hijrah, 1muharram Adra genap 1 tahun, kalendar masihi 25oktober nanti. Setahun doh anok dara saya ni. Kejap giler masa berlalu. Patutlah rasa berat je bila dukung dia, patut lah macam makin tinggi sampai dah boleh capai segala mak nenek dah. Dah setahun rupanya.




Cubaan nak bagi pakai tudung. Hahaha xsempat 5saat, terus tarik mengamuk melalak. Hahaha sabau je lah. Ni lah orang kata, dari kecik tak ajar tak biasakan pakai headband, kan dah susah nak pakaikan tudung. Hadeihhh...siap kita ni pakai tudung skali, tak mahu jugak dia.

Takper, slow slow ajar,kena setiap hari pakaikan dia tudung. Hehe tapi bertabahlah dengar raungan dia.
Komen
3 Komen

3 comments:

Yana Libra said...

comelnyeeee :)

syalinda johari said...

Zara segala headband pun tak bertahan lama..hahaha..
apatah lagi tudung..comey Adra..meh gigit sket pipi tu

Nafisa81 said...

Baru setahun...belum lagi tu....