Ini Wilayah Hijau: Ex-Wife Akhil Hay...


09 September 2009

Ex-Wife Akhil Hay...

owhhh...
maap yer, hany bukan nk brbincang mengenai topik psl maizawati...tapi, sdg hany duk lusuri 1laman sesawang nih...then ternampakla "Maizawati rakam lagu, bakal mengikut nasib ina naim?"

seyes...
terkezutt sey dgr n lihat sendiri sedutan video dia tgh rakam lagu tuh...di bulan pose nih, xmoo la amek tau psl sore dia ke ape ker...

tapi,
seolah2 recording company tuh nak amek kesempatan jer...al-maklom ler org tgh hot la ni...ape aper pon smoge kak maiza kite tuh xjadik bahan utk org laen kaut pitih jer...amennn...


Komen
2 Komen

2 comments:

Nora said...

ye ker camtu? cedihnya... nasib wanita mcm tu dipergunakan pihak2 tertentu. dia pun patutnya x payah lar kejar sgt menyanyi tu. suka sikap low profile dia dulu. kuciwa ngan dia skrg nih.

GadisHijau said...

dia dah terdesak sgt ke nak cari duit tanggung anak2 dan mak bapak dia..? banyak lg kerja yg boleh dibuat selain menyanyi, suara belum tentu sedap..senasib ngan ina ex mawi tu je la nanti kena kutuk..
aku rase lagi mulia kalau dia meniaga nasi lemak pagi2 tepi jalan daripada g menyanyi dgn cara mcm ni..haihhh