بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيم

قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿١﴾ اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿٢﴾ لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ ﴿٣﴾ وَلَمْ يَكُن لَّهُ كُفُوًا أَحَدٌ ﴿٤﴾

Wednesday, February 13, 2013

15minit dan niat


Assalamualaikum,
Adoiii,kurang gemar buat posting gunakan hp ni,sebab tak ada word Bismillah tu. nanti lah usahakan macam mana nak buat supaya ia muncul.

Hari ni hati girang lagi riang ria. Sebabnya adalah tidak jem. Pergi kerja tidak jem dan alhamdulillah balik pun tidak jem. Ingatkan pergi tadi dah terlewat sebab keluar jam8,tapi dek kerana kereta kurang maka sempat sampai sebelum jam8.30.owhhh heaven. Balik pun sama.

Hari ni balik kerja lewat sikit.dalam hati nak balik on time.5.30 nak cabut terus. Sebab nya niat nak jumpa suami sebelum dia pergi kerja. Jadi kena balik laju laju. Gerak jam6ptg. Dalam hati alaaaa mesti tak sempat jumpa la. Sebab memang tak sempat kalau hari biasa ni. Kalaupun kereta tak banyak trafik lite lagi kan kena redah.

Bawak dengan kelajuan normal,kadang2 90 kadang2 110.eh lupa ada aes depan tu.sempat slow kan kereta ke 80.ahaha tahu takot. Lepas tu sambung 110,100 balik. Sampai kawasan trafik lite nampak hijau. Ya ALLAH sempat la aku lalu hijau ni sempatla sempatla.sebabnya selalu kat situ 4,5buah kereta je lepas bila hijau.

Alhamdulillah,lepas. Tingtongtingtong sampai rumah 6.15.yeahhhh sempat jumpa.

Tiba tiba terfikir. Ummm niat tu niat,dan di permudahkan oleh NYA.aamiin...

- Posted using BlogPress from my iPhone

11 comments:

Chic Na said...

tercapai niat ye Hany. :)

Rosmiza Ali said...

Jalan lengang maybe sebab ramai lagi yang belum balik dari bercuti kot.. =)

Cik Nur said...

lega bila segalanya lancarkan.. :)

fiqkbe said...

niat baik dibalas baik ;)

syalinda johari said...

niat nak jumpa suami tu dah baik dah tu...insyaallah..ko sampai awal hari ni, kereta tak banyak, trafic lite pun semua ijau ja ptg ni..aminnnnnn

Solehah Shamsuddin said...

wah bestnya jalan lengang. dyorg xblik dari cuti CNY lagi tu

N.Aima K said...

wah semua org sambung cuti kot

Nyue said...

alhamdulilah niat dh tercapai..

Mrs Velentine said...

nawaitu yg penting..alhamdulillah sempat jumpa..tp next time bawa laju2

lelamaisara said...

alhamdulillah niat tercapai..:)

fiezaradzi said...

urusan Allah kan.. kdg2 kita tak de mintak pape pun, tup2 mungkin kerana ikhlas nak jumpa atau teman suami, de je yg menarik berlaku.. alhamdulillah..

Followers