Friday, January 22, 2016

GreenAard: Testimoni yang memberangsangkan

• بِسْـــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Kat sini ada lagi beberapa feedback/testimoni dari mereka yang ambil greenaard ni...

UMUR DAH 40 TAHUN TAPI BADAN MACAM 20an.

Makan hati tengok badan Puan Ruziny dari Terengganu ni.

Anak sulung dah umur 15 tahun tapi tengok lah badan Puan Ruziny. Kalau kena mengorat pun memang lojik ni. Tak macam 40 tahun lansung.

Lebih-lebih lagi lepas berat badan turun sebanyak 8kg, sekarang dah pakai baju size S katanya.

Dengan hanya penggunaan 2 botol GreenAard, dia berjaya hilangkan berat badan sebanyak 8kg.

Tapi bak kata pepatah Inggeris, if you want to lose weight, 80% is diet, only 20% exercise.

Puan Ruziny tak melakukan senaman lansung.
Tapi sejak dia mula mengambil GreenAard, dia amalkan minum air lemon setiap pagi.
Ini akan membantu mempercepatkan lagi proses penurunan berat badan.

Cubalah!


Tak mustahil you all pun boleh.



Dalam banyak-banyak testimoni yang kami terima, yang ini sangat menarik perhatian kami.
Testimoni dari Kak Wan from Kelantan.

Apa yang menarik, Kak Wan benar-benar menunjukkan kesungguhan untuk dapatkan berat badan ideal dengan mencatat weight-loss journey - perubahan berat badan, pertambahan muscle dan penurunan lemak dalam badan.

Kak Wan telah membuktikan teori kami benar!

GreenAard TIDAK AKAN menjadikan anda kurus seperti model.
Itu bukan aim kami.
Kalau anda mahukan badan yang menukar bentuk badan anda kepada Kate Moss, silakan guna produk lain, but not GreenAard.

GreenAard diformulasikan untuk bantu anda mencapai berat badan ideal.
Berat badan ideal tidak semestinya memerlukan anda kelihatan kurus kerempeng.
Sekiranya BMI masih dikelompok Healthy, that is good already.
Tak perlu aim untuk pakai size S.
Tapi aim untuk capai BMI yang ideal.

Kalau tengok carta Kak Wan, muscle (otot) semakin bertambah.
Seiring dengan itu, berat badan menurun.
Kalau ikut lojik, apabila otot bertambah, berat badan juga akan bertambah, kan?

Sebab itulah kenapa kita digalakkan bersenam.
Kerana apabila kita bersenam, otot akan terbentuk.

Otot sangat penting kerana metabolisme badan bergantung kepada berapa banyak pembentukkan otot dalam badan.
Lebih banyak otot, bermakna lebih tinggi metabolisme.
Lebih tinggi metabolisme, bermakna lebih banyak lemak dibakar.
Sebab itulah GreenAard diformulasikan untuk menambah otot.

Ada pengguna tanya kenapa selepas makan GreenAard berat badan naik 1-2kg?
Itu efek sementara kerana pembentukan otot sedang berlaku.
Dalam pada yang sama, lemak dalam badan sedang dibakar.

Ada certain pengguna yang datang kepada kami dan kata kenapa berat badan maintain tetapi baju-baju lama dah boleh pakai?
Itu menunjukkan, pertambahan otot dan penurunan berat badan berlaku seiring menyebabkan tiada perubahan pada angka berat tetapi penambahan otot telah menyebabkan fat percentage menurun.

Yang paling penting, bantu diri anda sendiri untuk dapatkan berat badan ideal dengan cepat dengan elakkan diri dari makan fast food, junk food and high calori.
Tak perlu berlapar sampai tak makan nasi.
Jangan.
Makan nasi macam biasa, tapi wajib eat clean.
Jangan paksa diri untuk berlapar kerana badan akan 'shut down' sekiranya food supply stop secara drastik.



Salam Team GreenAard,

Saya Zafira bt Zainul Abidin dari Sg Udang, Klang. Berumur 38 tahun. Seorang surirumah tangga sepenuh masa dan saya seorang yang gemuk air dan berbadan besar dan tak selesa pakai pakaian yang ada 'cutting'.
Bila saya dapat tahu pasal GreenAard, saya terus beli.
GreenAard pertama saya, saya beli dari stokis Shah Alam pada 16.10.2015.

Alhamdulillah pada hari ke 4 suami dah tegur yang bentuk badan saya terutama di punggung, perut serta paha ada perubahan.

Saya teruskan sampai cukup sebulan saya turun sebanyak 19kg!

Menggunakan GreenAard Garcinia Plus ni pada minggu pertama saya alami sakit perut dan kerap buang air besar dan air kecil tetapi tak cirit.

Saya rasa badan saya 'sedap' dan 'ringan'.
Perubahan ketara pada punggung dan pinggang saya bila pakai  jeans.
Saya turut share keberkesanan ni pada kawan-kawan and saudara-mara.

Produk ni bagi rasa kurang lapar. Saya cepat rasa kenyang dan tak berapa selera nak makan.

Suami sayapun ambil GreenAard dan alhamdulillah dia pun turun berat badan tetapi dia cuma ambil 2 biji sehari saja.



Assalamualaikum wrt,

Hai nama saya Khadijah, saya baru amik GreenAard ni 1st November 2015.

Dah lebih kurang dlm 2 bulan. Botol kedua pon tak abis lagi sebab I ada skip beberapa hari coz travel lupeank bawak, hehe..

I don't really know berapa kg turun tapi ukur lilit dah berkurang. Tapi yang best I tak lapar sgt. Not craving for food. And I'm not on diet. Makan mcm biasa tapi kurang kuantiti je.

Makan GreenAard ni buatkan saya dapat kawal nafsu mkn coz tak rasa lapar sgt. So bila time nak makan tu tak ambil banyak. Before this saya pernah try other produk tapi tak jalan. Lagi saya diet lagi tinggi nafsu mkn. Bila makan GreenAard ni lawas and bowel movement sangat baik, tak sakit memulas. Just ok.
Tapi kene minum air banyak, kalau kurang air tak berapa effective.

Ok di sini saya sertakan gambar, saya yang pakai baju kurung purple tu adalah gambar before iaitu pada bulan raya eidulfitri  2015. Dan satu lagi tu gambar terkini (black and white).

p/s: pls blur kan details and muke saya and kawan saya ya. Thank you.. (^_^)


Nak tahu lebih lanjut?

+6019-9597323
+6019-9597323
+6019-9597323

2 comments:

Anonymous said...

Hi, saya sangat menyukai blog anda! ZALORA Malaysia kini sedang mencari blogger yang berbakat, dan saya tertanya adakah anda berminat untuk satu kolaborasi blog bersama kami. Anda boleh hubungi saya di izz.latif@my.zalora.com jika anda berminat dengan tawaran ini dan saya akan berikan segala butiran di sana. Harap dapat balasan emel anda secepat yang mungkin!

Mar Mansor said...

menarik

~TQ Dear~

Followers