بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيم

قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿١﴾ اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿٢﴾ لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ ﴿٣﴾ وَلَمْ يَكُن لَّهُ كُفُوًا أَحَدٌ ﴿٤﴾

Friday, January 01, 2016

Nak Tambah Anak ;)

• بِسْـــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Haaa
Dah masuk 2016. Mak aihhhh kejap jer kan masa berlalu sekarang ni. Owh bila dah 2016 ni, hm kena bersiap siaga lah. Mengenai ekonomi kan,walaupun ada yang kata baru ura ura mengenai banyak yang akan naik, tapi tetap kena bersedia.

Owh, alhamdulillah minyak turun kan. Aamiin...

Gigih tak gigih la entry di hari pertama 2016, gara gara tak boleh tidur lah ni.anak dara dah lama tidur. Tapi selalu terjaga, tu yang mata jadi cerah lagi ni.

Takyah duk cerita pasal azam la kan, tapi di usia yangsemakin tua ni, berharap sangat di murahkan rezeki oleh NYA untuk menambah khalifah ALLAH. Yer, hany teringin nak tambah anak, tapi semua nya pasti dengan izin dari DIA jugak kan. Takper, usaha jer ;)

Okay, haha takmau panjang panjang, meleret kan susah lak ;)

No comments:

Followers