- Subscribe to RSSkeep updated!
Tuesday, December 14, 2010
Antara NGANGKUNG, HKLBR dan 2ALAM
Review Versi hany : Ngangkung
Sunday, December 5, 2010
Makan…
Semalam kan,
hany pergi tengok NGANGKUNG, hehehe tapiii entri ni bukan nak citer or review pasal NGANGKUNG, tapi adalah entri makan yer…
semalam, kitorang keluar dari jam2 untuk tengok NGANGKUNG jam3ptg, then kitorang pergi uruskan semua hal…itu ini, disitu disini, sudahnya kitorang balek rumah +-8malam. fuhhhh kelaparan kok….
memang betol2 kelaparan sebabnya breakfast dengan roti goreng telur. then kitorang keluar tak makan apa2 laaacuma masa tengok wayang beli popcorn then lepas solat asar, dua dua kelaparan alas perut dengan roti lagik…ahahha kenapa kedekut benor hany tak makan je kat luar….
sebabnya,
sebelum keluar hany dah masak kan kuah spageti tuh, banyakkkk yer lah kan dagign korban ada lagik…so hany blend kasi hancur then buat kuah spageti tuh….kalau makan kat luor harus ar balek dah kenyang, membazir der….
sampai umah jer, terus hany masak spageti nya…zup zap zup zap…then kita makannnnn…ahhahaa
hehehe,
ALHAMDULILLAH, kenyang….
**eh, hany beli sos prego yang dalam tin tuh, sebab tengok yang botol macam takde tanda HALAL, yang tin ni ada tanda HALAL…korang rasa camner???**
Saturday, December 4, 2010
Tengok Wayang jomm;)
Followers
Jalan Jalan
Popular Posts
-
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ • Assalamualaikum, lydia winter green hehehe, sekarang ni jatuh chenta dengan lyd...
-
Assalamualaikum.... Alhamdulillah...tahun ni dikurniakan rezeki yang sememang nya kami tunggu tunggu selama ini. Allahuakbar!!! Terima Qa...
-
1. Ape yg paling jauh dgn kita? 2. Ape yg paling dekat dgn kita? 3. Ape yg paling susah nak buat? 4. Ape yg paling senang nak buat? ./M...
-
Okeh...kali nih, hany nak join CONTEST lagik...ini adalah anjuran FCU COMMUNITY , dengar nya FCU COMMUNITY nih banyak anjurkan contest, ta...
-
Korang tahu apa itu MEMEK MEREKAH? shoootttt, harussss la hany tak tahu… sabor je la kan…. hany t...
