Monday, July 13, 2015

Rizman Ruzaini @Tesco

• بِسْـــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Haaa sikit cerita koleksi baju raya. Owhhh pastinya bukan koleksi baju raya hany lah, dok mampu nak beli baju rizman ruzaini nih.hehehe tapi bagi hany harga koleksi dia yang ada di Tesco, rasanya tidaklah terlampau mahal compare dengan koleksi dia kannnn...


Hany suka yang di patung tu. Ada sehingga size XXL. Ada peplum, ada dress, ada baju kurung moden...semua koleksi dia ni berharga RM299. tapi kat situ ditulis ada rebate rm100 dlm bentuk voucher tesco. So kiranya harga dalam rm199 lah. Lebih kurang je dengan sesetengah butik kan. Dan ini adalah label Rizman Ruzaini kannn...so murah lah.


Cute je kan. Warna pun sweet je. Semua koleksi dia ada up to size XXL. kalau hany tak berbaju raya lagi, harus rembat yang dipatung tu...hehe verangan lah ko. ;)

So, korang masih sempat lagi nak cari baju raya ni kan. Sisa sisa yang ada ni boleh je pergi shopping lagi. Alaaa takyah lah sesak sesak di promosi jualan baju raya bagai. Sesak satu hal, katanya takder lah murah bebenor. Wallahualam...hany baca sesetengah yang di kongsi di fb lah.

Selamat bershopping kawan kawan.... ;)

No comments:

~TQ Dear~

Followers