Ini Wilayah Hijau: Cara Saya Makan TomYam di Rumah


17 December 2015

Cara Saya Makan TomYam di Rumah

• بِسْـــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Siapa suka makan tomyam. Sedapnya kan. Owh hany bukan lah peminat fanatik tomyam, biasa biasa ajer. Tapi selalu jugak buat tomyam sebab senang ;) tak payah buat lauk lain lagi, sayur lagi. Semua sudah ada dalam tomyam, cuma tambah telur dadar je. Setel.


Haaa,
Ini lah cara hany makan tomyam, masukkan nasi dalam mangkuk tomyam. Yummy.

Semalam ada buat tomyam sotong. Sebab terbeli sotong banyak. Haha sebabnya salah beli 1kg. Haha padahal nak setengah kilo je. Takpe banyak pun takper, boleh je buat lauk kan.

Okay, cau.

Hahaha dah lama tak hapdet kan ;)
Komen
2 Komen

2 comments:

syalinda johari said...

wahh sedap..hantaq skit pi putrajaya

Azi Azidah said...

hany kita pn suka makan dengan nasi kuah banyak2. tp dlm pinggan yang melengkung dalam.