بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيم

قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿١﴾ اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿٢﴾ لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ ﴿٣﴾ وَلَمْ يَكُن لَّهُ كُفُوًا أَحَدٌ ﴿٤﴾

Monday, May 14, 2012

Birth Date

Assalamualaikum,

Bulan MEI, bulan kelahiran MZ dan Hany. juga bulan kitorang bertunang;) Ingat lagi, arwah ayah hany selalu cakap, bukan HARI JADI la, HARI LAHIR. sebab HARI JADI, mana kita nak tahu, bila terjadinya kita kan. itu hanya ALLAH yang tahu. tapi HARI LAHIR, sah sah la kita tahu, sebab HARI LAHIR lah kita dilahirkan oleh ibu dan melihat donia ini.

so mari kita gunakan HARI LAHIR yer.

SELAMAT HARI LAHIR buat MZ, iaitu pada 13.MEI.2012. yang ker…hehehe tak de lah muda lagi dan tak lah tua sangat….terlewat sehari buat entri, tapiii takper…hany menjadi orang pertama yang wish buat suami. hal itu biarkan rahsia…hehehe kat FB pun hany tak wish. ntah…takper la kot, biarlah orang lain yang wish janji hany dah wish dan kitorang sendiri tahu kan…

hany lak, hari lahir adalah 16.mei nanti…maka celebration di postpone…selepas hari lahir hany nanti…alaaa tak de celebrate sangat lah. makan makan saja….

daaaa…;)

13 comments:

lelamaisara said...

wah...apa2 pon selamat hari lahir...

sama macam mak saya selalu cakap benda yg sama..hari lahir bukan hari jadi...:)

Cik Nur said...

Selamat Ulangtahun Kelahiran buat Hany dan MZ..!

Sentiasa di murahkan rezeki, dilindungiNYA dan ceria2 selalu.. :)

misyamissyou said...

wahhh best semua kumpul kat bulan mei..hehehe happy birthday in advance kak n happy belated bday tuk suami akak :D

Chic Na said...

happy birthday utk Hany & MZ. best nya. leh celebrate & tukar2 hadiah sesama. :)

fazilzura said...

happy belated besdy to MZ..

yup2 mmg sonok MEI ni kan .. leps hany , turn zura nye besday pulok .. 17 mei

dyabunga said...

selamat hari lahir to mz dan hany..:D

Aine Ainun said...

selamat hari lahir utk kalian=)))

semga dimurahkan rezeki....
bestnya bday sesame dekat2...

~Sweet Honesty~ said...

wahh..hari lahir pun sekali harung yea.. slmt hari lahir tuk kalian berdua..moga kekal bersama (^_^)

munna said...

wah...celebration berganda lah bulan ni ye Hany....

@ deqla manjew said...

subhanaallah! arwah ayah deqla pun penah ckp cam tu...hari jadi mana la kita nk tau...kan..

@ deqla manjew said...

owh yer, selmt hari lahir...moga pjg umo, murah rezeki dan kekal bahagia hingga ke syurga..insyaAllah..amin..

9n0L4 said...

hepi befday!! semoga bahgia & sehat sokmo. ;)

Miss BaNu said...

selamat ulangtahun kelahiran yer...moga bahagia selalu..aminnn

Followers