Ini Wilayah Hijau: Makin bertambah...


16 May 2012

Makin bertambah...


Assalamualaikum,

Yeahhh...16.may kini menjelma, maka bertambah la setahun lagi umur. umur bertambah tapi ahli keluarga tak bertambah tambah lagi...

Dah 29tahun dah,
Kalau nak senaraikan memang banyak la apa yang dah dicapai dalam hidup ni kan. Alhamdulillah...Rezeki yang ALLAH bagi.

Tapiiii...
Itulah rezeki yang satu itu masih belum lagi dikurniakan oleh NYA. Semoga ALLAH makbulkan doa kami berdua dan mengurniakan kami zuriat yang soleh dan solehah.Aamiin...

**semoga makin bertambah jugak koleksi barang barang hijau;)**


- Posted using BlogPress from my iPhone
Komen
25 Komen

25 comments:

Cik Nur said...

selamat Ulangtahun kelahiran yang ke 29 akak..!

Semoga dipanjangkan usia, dan di murahkan rezeki selalu..dan di berikan kesihatan yg sempurna..Amin..!

apak cikidong said...

Happy Birthday Hany! nak hadiah apa?

IbuDhira said...

epi besdayyy..thn ni tadak hadiah no...hehe..ape2 pun aku doakan yg terbaik utk hany sekeluarga...

lelamaisara said...

happy besday ...semoga dirahmati Allah...:)

~Sweet Honesty~ said...

selamat ulangtahun kelahiran ke 29.. kita sebaya rupanya..hihi.. moga doa-doa kamu dimakbulkan Allah..Aminn

Anonymous said...

happy birthday hani..tetiba rajin plk nak baca blog ko nih...

-zahanumz-

SweetYatt said...

happy birthday Hani.... dah dapat kiriman dr Boston lum?.. special kaler hijau utk Hani...

Aine Ainun said...

Amin...Amin...=))

Miss BaNu said...

happy besdayy....semoga ceria2 selaLU..

munna said...

happy birthday Hany......

Chic Na said...

happy birthday hany. semoga tercapai semua yg diimpikan. :)

littlehumblelynn said...

Happy birthday Hany :-D

Yana Libra said...

selamat hari jadi~~~ :D

dyabunga said...

selamat hari lahir

Hanis MY said...

hapy belated birthday hany comeyyyy...

Cik Aini Lavender's said...

hepi besday hani..
moga segala urusan di permudahkan oleh-NYA.amin

Diela Zaimi said...

happy birthday hany...sori lambat wish...lama x buka blog...sy doakan semoga hany panjang umur, dimurahkan rezeki dan dikurniakan zuriat yg ramai...insyaallah...aminnnn ;)

Arina Shamsul said...

selamat hari lahir dear :)

doaku semoga panjang umur murah rezeki :) selamat dan berbahagia dunia akhirat bersama orang2 tersayang :)

semoga allah mengurniakan zuriat cepat2 buat kamu :) amin~

9n0L4 said...

kita serupaaaaaa dan sebaya. hepi belated birthday. moge kite dpt baby cepat. ;)

Misya Mialen said...

happy belated befday to u dear;) moga pnjg umur dan murah rezeki sllu.. sy doakan spy awak dn suami akan dikurniakan anak yg soleh nanti. insyallah, sllu berdoa ya;)

izan mama mia said...

heppy besday...insyaallah ada rezeki nnt zuriat yg dinanti..

Si Matatajam said...

Happy belated besday. Hope follow back

Dieyna said...

Happy belated birthday.. Semoga mendapat apa yang diingini...

D'aNie said...

selamat hari lahir, hany..smoga apa yg dihajati akan termakbul..antara cepat atau lambat ja, insyaallah

Wanieys said...

bahaya sampai bdarah hidung stress..better p chek la..tkut juga kan hihi