بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيم

قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿١﴾ اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿٢﴾ لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ ﴿٣﴾ وَلَمْ يَكُن لَّهُ كُفُوًا أَحَدٌ ﴿٤﴾

Monday, December 24, 2012

Kata kata semangat buat si hijau…

• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •

Assalamualaikum,

24-12-2012 13-27-35 Post di FB….

Bagi sikit kata kata semangat buat si hijau ni….

13 comments:

Irfa said...

eh..pehal
kalau kahwin konfem kena ada anak ke?
semua yg kahwin mahu anak..tapi anak itu anugerah Allah bukan macam beli ikan atas pasar.tak paham dgn mulut2 xde insuran ni

are_lin@yu said...

eh ada plk ckp gitu..klu ayu nk kwin awal lg ada lha..byk phla boleh kumpullrezeki saja bkn dr zuriat..kesihatan yg baik,wang,rumah..hidup lbh tnang..mcm2 lg rezeki lpas kwin..ada plk ckp gitu..mybe dia xckp ilmu kot

Chic Na said...

eh boleh ckp camtu. best ape kawen awal. banyak kot kelebihan kawen awal. pedulikan dia. jeles agaknya. :)

Si Matatajam said...

Isk2 sabaq ja la ngan org camtu

kinara kinatara said...

huhu..kina x kawin lagi..huhu

cippzzySHMR said...

Salam,

InsyaALLAH, sampai time dia, ALLAh akan bagi. sabar ok. mulut org kn mcm2..
Alhamdulillah, korg diberi kekuatan sampai sekarang nak lalui semua tu. Semoga terus kuat MzHany!

dya bunga said...

kalau dh kawin..sekurang2 nya hubungan tu dh halal..

Lady D'yot said...

rugi lah sape yang menunda-nunda perkahwinan...;)

etuza said...

rasanya dia menasihati cara dia, mybe dia lihat ada yng tak kawin2 usia dah meningkat. so dia hebahkan pengalaman dia..apapun kerana pulut santan binasa, ( aik betul ke tu ) atau kerana mulut badan binasa..

Misz Mieza said...

Tak semestinya kawen awal dapat anak pun awal.. Rezeki tu Allah dah tetapkan.. Cepat atau lambat tu semua kerja DIA.. Kita dah berusaha, tinggal tawakal & berdoa padaNYA.. Moga ada rezeki itu satu hari nanti.. =)

syalinda johari said...

banyak2 kan bersabar hani..saperlah yang mulut tak der insurans tu..

N.Aima K said...

sampai hati dia cakap mcm tu :(

Kita kawin awal nak bina masjid lah...

Cik Nur said...

Seronok kot kawin awal..
kalau boleh nur pun nak kawin awall....

Followers