Ini Wilayah Hijau: Krusher,mcflurry atau snogurt


12 March 2013

Krusher,mcflurry atau snogurt


Assalamualaikum,

Sekali lagi memalukan diri sendiri. Lepas kes kulapuk tu,boleh pulak pergi termalukan diri di KFC. Agaknya tekanan darah yang tinggi ni buat jadi tak berapa betol agaknya kan.

Hany: dinner plate spicy. Krusher strawberry banana 1.

Kfc: strawberry banana xde. Yg lain ada.

Hany: asyik takde je.dlm menu ada. Oklah bagi mcflurry oreo je lah.

Kfc: ...... Apa kak?

Hany: haaa,ahaha ok umm dinner plate spicy. Itu je.

Kfc: ok bayar kaunter 2 yer

Siot la,ni kali ke2 dah order mcflurry di kfc. Dah teringin sangat ke nak mcflurry. Ahaha tapi tak boleh la menyumbang pada dorang kan. Takper takper kita ganti dengan snogurt la nanti. Yeahhh...

Serius,malu jugak la masa bayar and ambil dinner plate tu. ahaha habis nak buat camno, hadapi jer lah kan. Nasebbb ko lah!
Komen
6 Komen

6 comments:

Chic Na said...

nasib baik sempat cover line. ;)

fiqkbe said...

dh lama x minum krusher... fiq suka yg chipsmore campur nuttela tu. pas abes pantang nnt wajib pi kfc ;D

syalinda johari said...

kahkahkahkha..tershashul nak mcflurry di KFC..seb baik cashier tu tak cakap "ni kfc kak, bukan MCd"

izan mama mia said...

heheh..tersilap sudah

:: Cik Viva :: said...

baru je mkn mcflurry..sedapnye.

Cinta Misteri said...

kihkihkih....ni kes pangkah mekdi gak yep...baguih baguih....tk mkn pown tk jadi apa kan...ada byk yg lain.