Ini Wilayah Hijau: 27 Ramadhan


24 July 2014

27 Ramadhan

• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •


Assalamualaikum,

Alhamdulillah...hari ni dah 27 Ramadhan, alhamdulillah jugak mampu berpuasa lagi sehingga hari ke 27 ni. Syukur sangat sangat...

Rasanya mana mana tempat dah mula terasa suasana raya kan. Maklumla lagi beberapa hari je lagi nak jumpa Syawal. Kalau di ofis tu haha hati dah tak ada di ofis dah. Jasad je duk depan pc tu kan. Selalunya mcam tu lah. Lepas tu berkumandang lagu raya dari speaker pc, huiiii lagi lah terasa...

Tahun ni, giliran beraya di Kelate dulu, lepas tu baru balik Ganu. Biasalah sistem giliran kena ikut kiki...nasib baik 3jam je perjalanan dari Kelate ke Ganu. Tapiiiii jemmm nya boleh tahan jugok weh.

So kawan kawan bila balik kampung? Balik ke mana? Apapun semoga perjalanan anda berjalan lancar yer. Mohon berhati hati di jalan raya. InsyaALLAH...semoga semuanya selamat...aamiin.

Komen
0 Komen

No comments: