Friday, July 10, 2009

Berjima' ketika.....

ummm,

just nak share bersama kengkawan seme...yang baek jadikan renungan...berguna utk kita ummat Islam...sharing is caring....


~ Berjima' dgn isterimu pada malam khamis, ALLAH S.W.T akn kurniakan kpd kamu ber2 anak yg bijaksana dikalangan yg bijaksana atau seseorang yg alim dikalangan org yang alim.


~ Berjima' dgn isterimu pada waktu tengahari di tengah langit, ALLAH S.W.T akn kurniakan kpd kamu ber2 anak yg tidak dihampiri oleh syaitan, sehingga ia beruban (tua) menjadi seorang yg faqih serta ALLAH S.W.T rezekikan kpdnya keselamatan agama dan dunia.


~ Berjima' dgn isterimu pada Pada malam Jumaat, ALLAH S.W.T akn kurniakan kpd kamu ber2 anak yg pemidato yang berwibawa dan petah.


~ Berjima' dgn isterimu pada Jumaat selepas Isya' yg akhir, ALLAH S.W.T akn kurniakan kpd kamu ber2 anak yg anakmu seorang yang abdal(terkemuka).


~ Berjima' dgn isterimu, bacalah "Allahuma Jannibnia Syaithan Wajannibis Syaitan Mimma Razaktani", ALLAH S.W.T akn kurniakan kpd kamu ber2 anak yg tidak dimudharatkan oleh syaitan selama-lamanya..

okay, kawan kawan...nnti ade info lagik..hany sharing sharing ngn u allzz seme k...da~~~~

3 comments:

Nora said...

berjima'lah anda... ooopsss!
tu lar untungnye kawen kan? buat ape je bila dah halal, pahala akan diberi ;)

Rohani Hashim said...

oppssss...

btol gak kan k.nora...hahaha okiesh..xsabow nak tawin nih...

Unknown said...

good info... :)

"buat ape je bila dah halal, pahala akan diberi ;)"

actually selagi tak langgar hukum syarak yaa....

~TQ Dear~

Followers