Assalamualaikum,
Serius tak tahu nak buat entri pasal ape. Yup hany kat ganu sekarang ni. Sekarang jam 4.45pg. Sah sah la tak tido lagi sebab memang kalau jaga ayah hany malam memang hany tak leh tido. Jawabnya pas subuh nanti hany balik and sambung tido.
Jadi burung hantu lah. Tido siang berjaga malam. Mak hany dan ayah selamat dah tido.
Sengal hany balik mesti ada je barang lupa nak bawak sama. Kali ni lupa bawak sikat, dahla rambut takleh guna sebarang sikat. Huhu basib la. Lepas tu baeak laptop balik,tapi lupa bawak broadband. Ahhhhh tertekan weh.
Sebab tu malas nak update blog. Ok kan alasan tu?
- Posted using BlogPress from my iPhone
- Subscribe to RSSkeep updated!
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Followers
Jalan Jalan
Popular Posts
-
• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ • Assalamualaikum, lydia winter green hehehe, sekarang ni jatuh chenta dengan lyd...
-
Assalamualaikum.... Alhamdulillah...tahun ni dikurniakan rezeki yang sememang nya kami tunggu tunggu selama ini. Allahuakbar!!! Terima Qa...
-
1. Ape yg paling jauh dgn kita? 2. Ape yg paling dekat dgn kita? 3. Ape yg paling susah nak buat? 4. Ape yg paling senang nak buat? ./M...
-
Okeh...kali nih, hany nak join CONTEST lagik...ini adalah anjuran FCU COMMUNITY , dengar nya FCU COMMUNITY nih banyak anjurkan contest, ta...
-
Korang tahu apa itu MEMEK MEREKAH? shoootttt, harussss la hany tak tahu… sabor je la kan…. hany t...
Blog Archive
-
▼
2011
(609)
-
▼
December
(15)
- Di saat pemergian nya…
- Terima Kasih sahabat…;)
- Buat Anonymous…
- Setiap insan pasti merasa...
- Perginya Ayahanda kesayangan…
- Meksi jahat!
- 4.45am
- Selamat kembali...
- Untuk anak yang minum FRISO
- Tak Setia @WW
- iphone 4 case
- Takziah buat keluarga Khairul Fahmi Che Mat
- Kelebihan Puasa hari 'Asyura'
- Balik kampung kembali or teruskan kerja? haishhhh…
- Kembali Bekerja…
-
▼
December
(15)
Powered by Blogger.

2 comments:
alasan boleh dtrima :D
hany tu kena jaga kesihatan jugak.
kalau sakit..susah pulak.sapelah nak tgk mak ayah hany tu..
okey..take care.tq msj wida hari tu.tapi time tu x leh balas sebab line tepon kena potong..hehe.
Post a Comment