Ini Wilayah Hijau: Buat Anonymous…


28 December 2011

Buat Anonymous…

Assalamualaikum,

 

12-28-2011 11-50-02 AM Soalan dari anon

 

Ada anon tanya di entri nih PERANGKAP CICAK.

 

Di sebabkan anon ni tak bagi mail, mahupun ape ape info, jadi hany jawab kat entri nih je lah yer. hany beli perangkap cicak tuh di COSWAY. rasanya COSWAY ni ada kat mana mana jer, rasanya. pergi cakap je nak beli perangkap cicak tuh. mesti pekerja dia tahu lah. kalau tak tahu jugak, suruh dia resign eh ahaha suke suke hati jer. tapi kalau tak silap, dekat JJ pun ada. tapi hany tak pernah beli la di JJ tuh. harga sori yer lupe ;)

 

090120101449

 

ok, harap dapat membantu si anon yer…

 

**akhirnya berupdate jugak blog hijau nih;)**

Komen
9 Komen

9 comments:

ch@ said...

perangkap cicak ni, yg cicak lalu, lalu melekat padanya ke? ke bukan? hahaaa.

mzhany said...

@cha,
yer cha, bila cicak lalu...maka melekat lah ia padanya, setelah 4hari melekat, maka kematian dia disitu, selepas itu busuklah bau, dan selepas 1minggu tinggal rangka sahaja....ahahaha

Irfa said...

oh baru tahu..kat umah pun banyak cicak.nanti singgah cosway nak tanya la..tapi menggelikan la tengok cicak dah rupa ini :(

mzhany said...

@irfa,
agak2 lepas sebulan tu, irfa angkat then buang je dlm tong, takyah intai dlm tuh. huhu tp hany lg la teringinnnn nk tgk, byk mane ternak cicak kt rumah tu ;)

wida said...

kat pasaraya biasa pon ada rasanya..hr tu nmpak kat mydin:)

fiezaradzi said...

kat giant pun biasa ada.. selalu buat kat opis.. uih, banyak oo.. hehe..kat rumah susah sikit nak dapat hasilnya ;) macam tau je de perangkap.. haha

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Bestnya.. rasa nak beli gak la nt. Thanks Hany for sharing.

Kella said...

yuuuukkkk!!!
oh...binatang yg plg x suka.. ohhhhh mujur ad prgkapnya! tengs hany

mzhany said...

@wida
ok wida, thank u. hany slalu nampak kt jj, kt giant jarang lak.


@fiza
huhu knape pulak kt rumah xde hasil eh hihihi...pandai betol cicak menyorok eh...


@mm
silalah cuba MM, seronok bila tgk hasilnya, ahaha gerammm jer.


@kella
ahaha tak suka cicak ehhh. nanti beli tau kella