Ini Wilayah Hijau: Meksi jahat!


14 December 2011

Meksi jahat!

Assalamualaikum,

Meksi=nurse/jururawat

Ahaha hany dah dapat gelaran meksi jahat. Ayah hany lah yang panggil meksi jahat.

Sebabnya,masa bagi susu. Ayah hany minum thru tiub tuh.ayah dah bising2 taknak taknak. Hany bagi jugak. Ahaha sebab makan sikit sangat nanti xde tenaga. Sebab tak dengar cakap dia,terus dapat gelaran meksi jahat.

Lepastu, hany lap la mata ayah hany, 2,3kali lap jugak le baru hilang benda2 asing,ayah hany pun marah. Jangan la letak air masin,pedih mata nih. Hany lappp jugak sampai bersih.sudahnya ayah hany tutup mata terus taknak bukak. Huhu sekali lagi kena meksi jahat.

Huhu nak tergelak bila dengar camtu ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone
Komen
12 Komen

12 comments:

wida said...

hehehe..ingatkan meksi kat hospital tu tadi. anak sendiri rupanya.
kena tukar profesion lah hany..jadi meksi:)

Hemu Hemu said...

ani kena gelar meksi jahat....hahhaa nani kena gelar meksi bekeng hahahhaha

misyamissyou said...

hehee meksi jahat :P

littlehumblelynn said...

ayah tutup mata ke hany..x perasan anak dia...

apapun apa perkembangan yea hany?

apak cikidong said...

meksi seksi :D haha

syalinda johari said...

hahahaa..meksi jahat.. ko ni pun..cer ko lemah lembut sket.. kakakakaka..kena ikut ragam orang sakit..kekekeke

qasehraihan said...

meksi jahat??hahaha
cne dah keadaan ayah hany sekarang??huhu

Ardini Humaira said...

kih3 kemain dni ingat meksi tu baju meksi :D

Fiza Amran said...

salam hany ...

apa khabar lama kan fiza menyepi.. hope ayah hany dah semakin pulih.. semuanya elok2 belaka..

Hanis MY said...

itulah ingtkan meksi kat hospital, takpelah dia tengah tak sihat memang macam ragam, semoga ayah hany cepat sembuh aminnn...

p/s: jangan down2 hany, yakin dengan rezeki Allah kalau bukan sekarang pasti ada hari mendatang...

yana lyana said...

semoga ayah awak cepat sembuh :)

Miss Mirror a.k.a Sam said...

Semoga ayah Hany cepat sembuh.
Meksi tu bahasa gapo Hany.. kami kat sini panggil Misi.