بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيم

قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿١﴾ اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿٢﴾ لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ ﴿٣﴾ وَلَمْ يَكُن لَّهُ كُفُوًا أَحَدٌ ﴿٤﴾

Wednesday, June 13, 2012

Posisi dalam Solat Berjamaah

Assalamualaikum,

Sharing is caring, hany ambil dari FB membe hany. Info untuk kita semua yer.

IMG_3420

Suami isteri kalau tak boleh tiap tiap waktu berjamaah tu, kurang kurang sehari tu buat la 1waktu solat berjamaah kan. InsyaALLAH…ada hikmah nya. Kalau boleh tiap tiap waktu Alhamdulillah lagi bagus.

15 comments:

Si Matatajam said...

Insyaallah kak. Pesanan terbaik untuk M sekeluarga. Tq for sharing

~Sweet Honesty~ said...

insyaallah..akan dipraktikkan bila dah kawen nnti..(^_^)

Rohani Hashim said...

M,sama sama kita amalkan. Hehe kdg2 busy kan semua tak sempat. Tp sama sama la amek masa yg ada.

Rohani Hashim said...

InsyaALLAH...aamiiN

lelamaisara said...

Insyaallah....
dikesempatan yg ada akan digunakan sebaik2nye untuk berjemaah bersama...

Wanieys said...

Insyaallah..perkongsian yg baik :))

Dieyna said...

dah lama nak tau cara ni.. terima kasih kongsi

N.Aima K said...

comel risalah ni

Chic Na said...

tak pernah tau kedudukan kalo solat jemaah wanita dgn wanita. tq hany. :)

dyabunga said...

dya pun mcm kak dieyna.dh lama nk tau cara ni..thanks ye kak..:D

izan mama mia said...

tq..berkongsi ilmu yg sangat berguna..

Nyue said...

nice entry...perkongsian ilmu yg bermanfaat

Hanis MY said...

Perkongsian yg sgt2 bermanfaat arigatou!

Cik Nur said...

terima kaseh sudi berkongsi..
sgt2 berfaedah untuk semua. :)

9n0L4 said...

kami mmg selalu jemaah. alhamdulillah. ;)

Followers