بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيم

قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿١﴾ اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿٢﴾ لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ ﴿٣﴾ وَلَمْ يَكُن لَّهُ كُفُوًا أَحَدٌ ﴿٤﴾

Tuesday, August 28, 2012

Ada lagi ker orang jual kad raya sekarang?

• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •

Assalamualaikum,

Ahaha lepas raya baru menggagau ko nak cari kad raya yer. matikkk la…harapnya ada la lagi yang jual kad raya tuh.

IMG_3777 kad raya

IMG_3778 kad raya lagik

IMG_3779 dan kad raya lagik

Semuanya dari member blogger. wahai sahabat semua…ampun kan daku sebab masih belum reply kad raya darimu semua.sabar yer…

Terima kasih atas kad raya ni semua wahai sahabat ku…

Pecah Kaca,
Pecah Gelas,
Sudah Baca,
Harap Balas.

12 comments:

Cik Nur said...

xpastilah ade lagi ke tak lepas raya ni kan.. cubalah cari..hihihi

are_lin@yu said...

hehe dapat jugak akhirnya ;-)

Masz Sidek said...

tak pastila... cuba carik dan tanya... mana tahu kedai masih simpan kad raya... :D

Khairun Solehah said...

banyak nya kad raya.. haha.. Selamat ari raya sis=)

Si Matatajam said...

Best kan dapat byk kad raya thn ni...meriah betoi...

Cik Aini said...

mmg meriah thn ni penuh dgn kad raya..
smp lepas raya pun kad raya masih smp..best kan :)

dyabunga said...

banyaknya kad raya..

AzuraFazil DIN said...

wah bnyk dpt kad raya ye... daku thn ni xdapat kut.. x cek lg kt umah mama ku ...

kalau xde dh kad di jual , ku leh je wat sdiri

lelamaisara said...

ada lagi saya tgok kat econsave kat tempat saya..hehehe

Miss BaNu said...

aah tahun ni mmg meriah..sbb dpt byk kad raya hehe

Solehah Shamsuddin said...

banyak lagi kad raya yg dijual.klu dh xd,leh je wt sendiri

9n0L4 said...

adeeeee. skrg trend buat kad raye sendiri kan. ;)

Followers