Ini Wilayah Hijau: Dari Kerana Mulut…


19 June 2013

Dari Kerana Mulut…

• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •

Assalamualaikum,

images

Semalam, tengok CSI. Ada seorang peniaga jalanan ni, tempat dia tu khas untuk orang nak try paintball tu. sapa nak try, tembak dari luar dia akan sembunyi la di sebalik 2 kon mcm tu, kira dia adalah objek untuk di tempak, bukak tin ke botol kaca ke.

Then, ada seorang lagi lelaki tengah lalok masa tu, dia tengok dari jauh je orang yang duk main tembak tembak ni, then dia pun macam nak berlalu pergi, sekali peniaga paintball cakap jerit dan cakap kat dia, “jom la main, tembak tembak, hilangkan stress, blablabla…” lelaki tu tak pedulikan, macam nak berlalu pergi jugak. Lantas si peniaga pun cakap sambil cabar dia.

Terus lelaki ni berpaling, keluarkan pistol dan tembak peniaga tu tepat atas dahi. on da dot terus mati.

Serius, ahaha terkejut ok. walaupun ini adalah cerita.

Pada asalnya lelaki penembak tu tak ada nia tpun nak tembak, tapi disebabkan mulut peniaga tu macam macam cakap, tak pasal pasal dia jadi mangsa.

**Awas bila berkata kata**

Komen
6 Komen

6 comments:

nard elainy said...

kerana mulut badan binasa.

Solehah Shamsuddin said...

ish2 tembak dgn pistol tu.bahaya

syalinda johari said...

betoii...kerana mulut macam2 hal buleh jadik

Cik Nur™ said...

sebab mulut, boleh jadi mcm2 kan..

Chic Na said...

errr kan dah kena tembak betul2. huhu..

Rosmiza Ali said...

Bak kata pepatah, kerana mulut badan binasa.. Ni dengan jasad2 binasa, roh melayang.. Sadis pulak.. Huhu~~