بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيم

قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿١﴾ اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿٢﴾ لَمْ يَلِدْ وَلَمْ يُولَدْ ﴿٣﴾ وَلَمْ يَكُن لَّهُ كُفُوًا أَحَدٌ ﴿٤﴾

Wednesday, April 01, 2015

Delivery MekNa Nasi Kerabu

• بِسْــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •

Assalamualaikum,

Haaa musim panas panas gini kan, mesti terasa malas je nak keluar kan. Nak nak kalau yang bekerja tu, ofis jauh dari tempat makan. Nak kena naik kete dulu. Huiii bercinta jugak, masuk kete, nak sejukkan dulu dalam kete tu...hooo malas kan...

Ha ni ada solusi ni, boleh order dan ada delivery ke tempat anda...

Haaa clear tak?


Ada 4jenis nasi boleh order tuuu...tapi ada minimun order lah yer. Kalau area taman equine,taman lestari putra,bandar putra permai, minimun order 2bungkus...

PUTRAJAYA, CYBERJAYA, PUCHONG, SERDANG minum order 10 yer. Kena pakat la se ofis ni cukupkan 10...;)

Bolehla kot kan, tapi kalau tiap tiap hari bosan jugak kot ;)

2 comments:

naniklang said...

ingtkan ko yg provide servis ni beb..baguih dok ada ni hehe

Rohani Hashim said...

Haha kalau aku jadi Mek Ani laaa...kiki, bagus beb,nasik dia pn sodap

Followers