Ini Wilayah Hijau: Gaya Tidur


24 April 2015

Gaya Tidur

• بِسْـــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Saja nak tempek gaya anak dara tidur. Macam macam la hai kan, mana yang dia sempat je lah kan. Janji lena syaang oiii...dah la susah nak lena. Lepas tu lenanya sekejap sangat...

Dari awal lagi memang adra suka tido tangan ke atas camni...

Mimpi ape tu sayang, sengeh kemain lagiii

Ini sangat jarang kelihatan...kedua tangan ke bawah camtu...

Haaa penyokong cilik kelate :)

Tengok memang camni lah selesa kan...

Ni polis trafik tengah kawal lalu lintas...

Okay sir, surrender ;)

Menari ke apa ni sayang...

Alahaiii letih sangat ha,sampai tertido camtu haaa...

Tengok bantal tu...haha mana dang je lah kan

Sekarang tidur camni lah

Dari meniarap,dia akan angkat tidur atas lengan

Kalau malam,macam ni lah tidurnya...

Haaa gitu lah sedikit sebanyak gaya tido. Selalunya memang Adra tak suka di selimutkan. Pernah jugak tidur tak berbaju gara gara panas. Tengah malam nak pakaikan baju,dia meraung. Haaa suka hati lah adra, xyah pakai baju lah...

Salam Jumaat wahai sahabat sekalian...
Komen
2 Komen

2 comments:

syalinda johari said...

aiiiiiiiii geramnya tengok budak demokkk ni..pipi gebuuu..lengan michelin..

syalinda johari said...
This comment has been removed by the author.