Wednesday, December 2, 2015

Testimoni greenAard

• بِسْـــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْـــــمِ •

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Haaa rasanya ramai dah maklum, ni gambar Kak D, Diana Ishak. Dia lah owner produk GreenAard ni. Dan ini adalah testimoni dia sendiri, dalam masa 4bulan seluar dari saiz 31 turun dan boleh pakai saiz 25.

Hany pun ada try GreenAard ni. Tapi setakat ni dah nak habis 1botol ni, 2.8kg turun berat. Tapi rasa macam tak der beza pun dari sebelum ni,haha rasa macam besor lagi.
Haaa ini masa raya haji hari tu, hmmm pipi kemaen lagi kannn...

Ini weekend lepas,bawak si kecik ni ke playground. Ada ke beza. Hahaha tapi tu lah, ada jugak baju yang dah rasa longgar bila di pakai. Tapi jauh lagi target ni. Chaiyok chaiyok!!!

Okay, sejak amek GreenAard ni...hmmm memang boleh control makan. Bila makan pun cepat kenyang, dan kurang rasa lapar. Tapii makan tetap kena makan, walau tak lapar. Kena eat clean eat healthy lah. Hany memang tak exercise pun. Maybe tu jadi lambat turun kot.

Secara ringkas, ini cara GreenAard berfungsi:

1. Tenaga yang tidak digunakan atau glukosa ditukarkan kepada simpanan lemak di dalam badan oleh enzim tertentu, mewujudkan pertambahan berat badan.

2. HCA (Hydroxycitric acid) yang didapati dalam Garcinia Cambogia berfungsi membendung pembentukan lemak dengan cara menghalang aktiviti enzim tersebut.

3. Akibat dari tindakbalas enzim yang terhalang tadi, badan akan mula memecahkan sel-sel lemak yang tersimpan. Aktiviti ini meningkatkan metabolisme dan pembakaran lemak lebih cepat berlaku.

4. HCA juga meningkatkan tahap serotonin dalam otak, oleh itu menghadkan selera makan anda dan meningkatkan tenaga anda.

So far, takderlah melepek kan, tetap bertenaga walaupun kurang lapar. Sebab kita tetap kena makan. Makan kena makan healthy lah.

Okay, ini testimoni 3bulan turun 14kg. Boleh tengok tulisan di gambar tu. Gambar di edit atas permintaan owner dia yer. Dia ni memang kental nak turunkan berat badan betul2. Dia jaga makan, dia exercise jugak, dan ambil GreenAard jugak untuk bantu. Ha 14kg turun okehhh...

Kalau nak cuba jugak boleh contact hany. Boleh c.o.d di tempat tempat tertentu. Kalau pos pun boleh, FREE POSTAGE hany bagi.

Untuk mereka di TRENGGANU & KELANTAN pun ada c.o.d. contact hany dulu yer, nanti hany bagi info 019-9597323.


7 comments:

aziazib said...

wah hany greenard pulak. tgk kat blog kak d mmg produk ni laras. bagus hani rajin jaga badan. tapi kita ni nak gemuk. xnak kurus. huhuhu

aziazib said...

*laris

Rohani Hashim said...

@azie,
Hahaha sbb tuan badan pun mmg nk kecik sikit. Sambil guna sambil jual. Alaaa azie dh okay badan tu. Senang org yg badan payah naik ni. Jelesss

Cikna said...

Produk baru ke ni xprnh dgr g sblm ni...

Rohani Hashim said...

@chicna
Yer bulan sept br launch

Unknown said...

Demam... mkn 5hari dah, mungkin kurang air ?...

Unknown said...

Demam... mkn 5hari dah, mungkin kurang air ?...

~TQ Dear~

Followers