Tuesday, July 8, 2014

MOMStudy & Free Avent Breast Pump


Assalamualaikum...

Membe hany ada add hany dalam group gentle birth ni. Then ada la ternampak someone post pasal MOMStudy ni. Hany try la email...nak tahu masih ada lagi kekosongan untuk join momstudy ni. Alhamdulillah memang ada lagi kekosongan. Tapiiiii sayang nya, hany tak boleh memenuhi kriteria asas sebab antara syarat untuk join momstudy ni "berpantang area klang valley,selangor" maka tak dapatla nak join sebab InsyaALLAH panjang umur kat kampung la berpantang kan.

Korang kalau berminat nak join just email pada 2013moms@gmail.com, tanya jer masih ada kekosongan untuk join program momstudy ni ke tak. Nanti dia akan reply beserta syarat syarat nya lah yer. Dia ada mention sekali akan bagi avent breast pump bernilai rm299 sebagai saguhati.



Ha tu ler email yang hany cakap hany tak memenuhi kriteria tu. Takper lah mungkin lain kali ada rezeki kan. So kalau korang nak join, email je pada 2013moms@gmail.com.

3 comments:

Anonymous said...

Awak , TAHNIAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.... bru bc blog ni ha.. akhirn ye makbul jgk doaaaa kalian .. semoga dpt bby yg comellll dan soleh/solehah .. xcitedddd..

RASHDAN ISA said...

momstudy tu apakah??

Rohani Hashim said...

@Zura,
TQ zura, Alhamdulillah... aamin...


@Matdang
MOMSTudy tu berkaitan dgn keibuan la, psl penyusuan la semua. Nak join ker? ;)

~TQ Dear~

Followers