Ini Wilayah Hijau: GULA, semut pun dah tak suke tau


09 February 2012

GULA, semut pun dah tak suke tau

Assalamualaikum,

Dapat ni dari FB, maaf lupa la sape;)

402485_306761419373387_100001185951841_862332_356926930_n vitagen yg secoet itu pun 2.7 sudu aaahhhhh

Habis camno nih weh, minum air masak je lah kiter…ye dok?

Komen
5 Komen

5 comments:

wida said...

tak boleh lah nak minum root beer float pas ni..

syalinda johari said...

bahaya neh, anak2 aku suka minum vitagen...

littlehumblelynn said...

hany

alamak...banyak sgt benda2 alah tuh kat rumah terutama cili sos tuh..

diana said...

air tin,susu krim,kordial,bijiran sarapan,milo,sos,kicap,coklat, saya memang tak ambik.sebab tu pi klinik mesti doktor kata "kurang gula ma..."
hehehehe

apak cikidong said...

apapun senyuman hany tetap manis.. awuuUUuu :D