Ini Wilayah Hijau: Lelaki kacak terdiri daripada yang bekerja sebagai…


27 February 2012

Lelaki kacak terdiri daripada yang bekerja sebagai…

Assalamualaikum,

IMG_2789amek dr FB member, tak tahu fakta ni dari majalah/paper mana;)

 

Arghhhhhh, tipuuuuu! Pelakon tu boleh la nak terima pun. ahaha mengarut nye fakta. suami sendiri, mestilah KACAK, tak kesah la kerja apa kan kan kan!!!

**susah jugak dapat lelaki kacak weh, ramai yang goda jap lagi, dahla kacak, pastu kaya lak keje doktor kan…hahaha**

Komen
12 Komen

12 comments:

Miss Mirror said...

Alhamdulillah.. sib baik hubby I takde dlm senarai tu walaupun dia kacak.

wida said...

suami wida org bisnes...so x kacaklah kan.
x pe..kacak di mata isteri jer.kang kalau kacak lajak..susah pulak.tak senang isteri nak kerja tu..hiks

Ardini Humaira said...

waaa cikgu tak kacak eyy hehe

apak cikidong said...

yang tau masak, kemas rumah lagi kacaak.. hnfhhhhfhfhfhfhfffhhh

ch@ said...

erk. ada jugak mcm ni. kesian org yg tak kacak tu kan?

munna said...

setakat ni klu jumpa doctor mesti dapat doc yg kacak2... betul kot fakta pertama tu

misyamissyou said...

haha bagi sy kak, list tu terbalik..tentera kat atas :P dasar mmg minat kat yg keje tentera je sy ni haha :P

mzhany said...

@mm
ahahaha betol tu MM, hubby hany pun takdok dlm senarai tapi tetap kacak ok.


@wida
ahaha betol wida, setuju dgn wida hehehe...


@dni
ahaha takper dni, janji kacak dimata dni ;)


@apak
ahaha betol apak betol, setkt kacak tapi xleh nak tolong menolong apa kes...ahahha


@cha
ahaha betol betol...langsung tak caya dgn angka nih ahaha


@munna
kakmunna, masalahnya membe hany yang post ni mmg la doktor, tapi erkkk dia idokler kacak pun ahaha kurang hajor betol;)


@misya
ahaha alaaa kacak ni subjektif kan...lain dimata setiap orang kannn

littlehumblelynn said...

Hubby xde dlm list tuh tp still plg outstanding di mata ku :-D

mzhany said...

@kaklynn
hehe betol, janji hubby kita kacak di mata isterinya ameen itu sudah memadai...

aTy _faRed~ said...

eerr..yer ar..tipoo...huhu...ai pernah tengok lelaki kacak hencem giler tapi tak keje pon semua tu..huhu

No Lan said...

hihihihi xde lam senarai maknanye xkacak la hihi..(susoh weh org lakki lawo nim..kiri kanang syik kenne khelling je huhu)